Amok Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 witam , robię model scisnientego papierowego pudełka , ale nie wygląda to naturalnie jest jakiś plugin który umożliwia realistyczne ściśniecie obiektu , by powstały załamania , fałdy ,pomięcia ? zbrush odpada co prawda można to wymodelować , ale potrzebuje realną symulacje Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 ale to animacje z tego chcesz robic czy tylko model? bo jak tylko model to wymodelować mozna (za realną symulacje moze posłuzyc Ci wlasnoręcznie zgnieciony karton ;]) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amok Posted April 3, 2009 Author Share Posted April 3, 2009 potrzebuje do animacji , naciskam i powstaje wgniecenie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Kosiorek Posted April 3, 2009 Share Posted April 3, 2009 najprościej morphingiem chyba. Zrób model skopiuj, pognieć modelując ale nie dodając werteksów itp. Daj jako morph target. ale to animacje z tego chcesz robic czy tylko model? bo jak tylko model to wymodelować mozna (za realną symulacje moze posłuzyc Ci wlasnoręcznie zgnieciony karton ;]) JmTmoo- Twoje rady jak zwykle błyszczą inteligentnym dowcipem ale wiedzą już mniej;) i zabrakło angielskiego... troszkę szkoda;) Pozdrawiam Tomek Amok- może już tym sposobem robiłeś? Rozwiązałeś problem z normalnymi? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
JmTm00 Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Tomek Kosiorek -> cholernie sie na mnie uparłeś ostatnio widze :] Zero w tym bylo jakiegoś dogryzania czy coś.....myśle ze najlepiej wzorować sie na rzeczywistych obiektach w tym przypadku więc czemu nie obserwować jak nie odkształca sie prawdziwy karton?? o moją wiedzę sie martw....i o co chodzi z tym angielskim? nie lubisz czy jak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Kosiorek Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 (edited) OT: gdyby Twoje posty coś faktycznie dawały pytajacemu- nie Tobie- to bym się do nich nie odnosił i nie byłoby sprawy. Twoja rada z gnieceniem... wybacz ale myślę, że jest kompletnie niepotrzebna taka referencja i nie o to chyba chodzi Amokowi. A angielski w wydaniu kiepko-fonetycznym i nadużywany w ten sposób to dla mnie kicha. I popis. Tak nie lubię czytac tak napisanych postów jakie Ty uwielbiasz tworzyć. W tamtym wątku nie masz za co;)EOT Amok- możesz zrobić tak aby wyglądało lepiej w animacji, że masz kilka targetów- wtedy będzie można lepiej i fajniej to kontrolować Pozdrawiam Tomek Edited April 4, 2009 by Tomek Kosiorek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 Choc morph targety chyba daja najwieksza kontrole to jeszcze moznaby poeksperymentowac z clothem cos, jesli juz o symulacjach mowa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Temporal Posted April 4, 2009 Share Posted April 4, 2009 cloth chyba bedzie najlepszy no i jezeli sie nie myle to znajdzie sie tez odpowiedni preset ktory ulatwi sprawe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts