Amok Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 witam , robię model scisnientego papierowego pudełka , ale nie wygląda to naturalnie jest jakiś plugin który umożliwia realistyczne ściśniecie obiektu , by powstały załamania , fałdy ,pomięcia ? zbrush odpada co prawda można to wymodelować , ale potrzebuje realną symulacje
JmTm00 Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 ale to animacje z tego chcesz robic czy tylko model? bo jak tylko model to wymodelować mozna (za realną symulacje moze posłuzyc Ci wlasnoręcznie zgnieciony karton ;])
Amok Napisano 3 Kwiecień 2009 Autor Napisano 3 Kwiecień 2009 potrzebuje do animacji , naciskam i powstaje wgniecenie
Tomek Kosiorek Napisano 3 Kwiecień 2009 Napisano 3 Kwiecień 2009 najprościej morphingiem chyba. Zrób model skopiuj, pognieć modelując ale nie dodając werteksów itp. Daj jako morph target. ale to animacje z tego chcesz robic czy tylko model? bo jak tylko model to wymodelować mozna (za realną symulacje moze posłuzyc Ci wlasnoręcznie zgnieciony karton ;]) JmTmoo- Twoje rady jak zwykle błyszczą inteligentnym dowcipem ale wiedzą już mniej;) i zabrakło angielskiego... troszkę szkoda;) Pozdrawiam Tomek Amok- może już tym sposobem robiłeś? Rozwiązałeś problem z normalnymi? Pozdrawiam
JmTm00 Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Tomek Kosiorek -> cholernie sie na mnie uparłeś ostatnio widze :] Zero w tym bylo jakiegoś dogryzania czy coś.....myśle ze najlepiej wzorować sie na rzeczywistych obiektach w tym przypadku więc czemu nie obserwować jak nie odkształca sie prawdziwy karton?? o moją wiedzę sie martw....i o co chodzi z tym angielskim? nie lubisz czy jak?
Tomek Kosiorek Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 (edytowane) OT: gdyby Twoje posty coś faktycznie dawały pytajacemu- nie Tobie- to bym się do nich nie odnosił i nie byłoby sprawy. Twoja rada z gnieceniem... wybacz ale myślę, że jest kompletnie niepotrzebna taka referencja i nie o to chyba chodzi Amokowi. A angielski w wydaniu kiepko-fonetycznym i nadużywany w ten sposób to dla mnie kicha. I popis. Tak nie lubię czytac tak napisanych postów jakie Ty uwielbiasz tworzyć. W tamtym wątku nie masz za co;)EOT Amok- możesz zrobić tak aby wyglądało lepiej w animacji, że masz kilka targetów- wtedy będzie można lepiej i fajniej to kontrolować Pozdrawiam Tomek Edytowane 4 Kwiecień 2009 przez Tomek Kosiorek
Nezumi Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 Choc morph targety chyba daja najwieksza kontrole to jeszcze moznaby poeksperymentowac z clothem cos, jesli juz o symulacjach mowa.
Temporal Napisano 4 Kwiecień 2009 Napisano 4 Kwiecień 2009 cloth chyba bedzie najlepszy no i jezeli sie nie myle to znajdzie sie tez odpowiedni preset ktory ulatwi sprawe
Rekomendowane odpowiedzi