Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam wszystkich forumowiczow,

 

To jest postac do gry nad ktora teraz pracuje.Model jest juz w zasadzie ukonczony,za wyjatkiem optymalizacji.Teraz pracuje nad teksturkami do tego wojaka (diff,bump,spec) wiec niestety firma poprosila tez o zrobienie do niej hi-res jako baza do tekstur bump (...i moze specular).Bede ja wlasnie oddawal do sprawdzenia dlatego prosze was o ocene (raczej modelu niz koncepcji gdyz ta przyszla z gory;)).Napiszcie tez co sadzicie o technologi ktora wymaga robienia hi-resowych siatek na potrzeby modeli low (med) - poly.Niestety panowie tez czasy nadchodza!!!:(

 

Pozdrawiam,

 

hero_Solid.jpg

 

hero_SolidWire.jpg

  • Odpowiedzi 9
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
Originally posted by zombo master

mogłeś to wyrenderować

 

A po co?

 

Co innego optymalizacja obrazków....

 

 

Co do samej pracy, twarz wygląda mocno średnio. Bez wyrazu i ciekawego odwzorowania anatomii (a sporo poly na to poszło...).

 

Co do zbroii to niestety również bez rewelacji... Na dodatek nie używasz grup wygładzania i te płyty pod brzuchem \"troszkę\" zawodzą ;).

Napisano
  • Autor

Mozliwe,ale w grze sa one renderowane przez DirectX\'a a nie scanlina;) wiec wygladaja dokladnie tak jak w viweporcie max\'a.Doszedlem wiec do wniosku,ze takie przedstawienie postacie jest bardziej zblizone do takigo wygladu jaki bedzie mialo w srodowisku w ktorym bedzie on fukncjonowal;)

 

Pozdrawiam,

Napisano

Buty to element mniej widoczny od reszty

(jezeli chodzi o model do gry), wiec nie potrzebnie dales tyle polygonow na ich wykonanie( sa bardziej gladkie niz cokolwiek na tym rycerzu:) ), jeszcze popraw ustawienie elementow, niektore rzeczy nachodza na siebie, np. prawa oslona na uda wchodzi w to czerwone:D.

Jak na taki helm to male rogi zrobiles.

Napisano
  • Autor

Witam ponownie,

 

Wiec odpowiadajac na pytania i komanetarze.Co do twarzy,to faktycznie sie zgodze.Koles ma twarz jakby mial zatawrdzenie,ale ona musi miec neutralne ustawienie,bo do niej beda jeszcze popinane kosci wplywajace na mimike,wiec....

Co do butow i nachodzenia na siebie niektorych elementow przyznaje racje....juz poprawione!

Przedstawie go jeszcze z przodu to co do rak sie jeszcze wypowiecie,bo moim zdaniem nie sa za krotkie i trzymaja sie proporcji.

Grupy wygladzania.Tu racja,ale moze jeszcze nie na tym etapie;)

Postac ma na razie 4900 polygonow,ale to niestety dlatego,ze pod zbroja musi byc w pelni wymodelowany koles:(

 

Pozdrawiam i dziekuje za opinie,

Napisano

wyciagniete łapy wraz z tułowiem powinny byc mniej wiecej takiej szerokosci jak wysokosc goscia... a modelik ładny.. jaka to ma byc gra??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.