Skocz do zawartości

Postac - Rycerz (Med Poly)


kolchez

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow,

 

To jest postac do gry nad ktora teraz pracuje.Model jest juz w zasadzie ukonczony,za wyjatkiem optymalizacji.Teraz pracuje nad teksturkami do tego wojaka (diff,bump,spec) wiec niestety firma poprosila tez o zrobienie do niej hi-res jako baza do tekstur bump (...i moze specular).Bede ja wlasnie oddawal do sprawdzenia dlatego prosze was o ocene (raczej modelu niz koncepcji gdyz ta przyszla z gory;)).Napiszcie tez co sadzicie o technologi ktora wymaga robienia hi-resowych siatek na potrzeby modeli low (med) - poly.Niestety panowie tez czasy nadchodza!!!:(

 

Pozdrawiam,

 

hero_Solid.jpg

 

hero_SolidWire.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by zombo master

mogłeś to wyrenderować

 

A po co?

 

Co innego optymalizacja obrazków....

 

 

Co do samej pracy, twarz wygląda mocno średnio. Bez wyrazu i ciekawego odwzorowania anatomii (a sporo poly na to poszło...).

 

Co do zbroii to niestety również bez rewelacji... Na dodatek nie używasz grup wygładzania i te płyty pod brzuchem \"troszkę\" zawodzą ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mozliwe,ale w grze sa one renderowane przez DirectX\'a a nie scanlina;) wiec wygladaja dokladnie tak jak w viweporcie max\'a.Doszedlem wiec do wniosku,ze takie przedstawienie postacie jest bardziej zblizone do takigo wygladu jaki bedzie mialo w srodowisku w ktorym bedzie on fukncjonowal;)

 

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buty to element mniej widoczny od reszty

(jezeli chodzi o model do gry), wiec nie potrzebnie dales tyle polygonow na ich wykonanie( sa bardziej gladkie niz cokolwiek na tym rycerzu:) ), jeszcze popraw ustawienie elementow, niektore rzeczy nachodza na siebie, np. prawa oslona na uda wchodzi w to czerwone:D.

Jak na taki helm to male rogi zrobiles.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie,

 

Wiec odpowiadajac na pytania i komanetarze.Co do twarzy,to faktycznie sie zgodze.Koles ma twarz jakby mial zatawrdzenie,ale ona musi miec neutralne ustawienie,bo do niej beda jeszcze popinane kosci wplywajace na mimike,wiec....

Co do butow i nachodzenia na siebie niektorych elementow przyznaje racje....juz poprawione!

Przedstawie go jeszcze z przodu to co do rak sie jeszcze wypowiecie,bo moim zdaniem nie sa za krotkie i trzymaja sie proporcji.

Grupy wygladzania.Tu racja,ale moze jeszcze nie na tym etapie;)

Postac ma na razie 4900 polygonow,ale to niestety dlatego,ze pod zbroja musi byc w pelni wymodelowany koles:(

 

Pozdrawiam i dziekuje za opinie,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności