Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

po dlugiej przerwie hehe chyba z 2 latka nie siedzialem przy maxie :) no i znowu naszla mnie ochote na zabawe :D

 

Dla jaj walnalem texture (nie cala) na buty :P - pewnie sie zmieni, a moze nie zobacze pozniej, jak juz wymodeluje cala postac (wowczas bedzie gotowa do texturowania)

 

Faces: 3075 (hmmm czy to low-poly ? :P)

 

Co sadzicie o niej (wczesna faza modelowania) ?

 

P.S. Musze przyznac, ze to low-poly to ciezki chleb (pierwszy model), o wiele latwiej modeluje sie hi. Denerwuja mnie te ograniczenia poligonow [lol2]

  • Odpowiedzi 24
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ciekawie, nie powiem ze nie. Sproboj jeszcze troche zoptymalizowac zeby efekt koncowy miescil sie w 4000. Nie przekonuje mnie ta \"spodniczka\".

Napisano

;) tnkx ale myslalem o zakonczeniu teraz gdy jest 3528 facesow, a reszte wypocic texturami :D.

Co do \"spodniczki\" tiaaaa nie wiedzialem co by wrzucic spodnie, czy spodenki czy spodniczke, bo w samych majtka to cos ubogo :|

Teraz bedzie mie czekac faza texturowania ;), a pozniej rigowanie i zabawa [lol2]

 

P.S. 3528 facesow to jeszcze low czy med poly ? Myslalem zeby zejsc do 3000 ale gdzie to wyskrobac hehe ;)

Napisano

Model ładny, ale piersi mnie jakkoś nie przekonują.. Są jakby za bardzo blisko siebie... W każdym razie chyba cos z nimi nie tak... Albo mi sie zdaje...

Napisano

Zgadzam się z przedmówcami, z piersiami jest coś nie tak. Jeśli chodzi o pytanie czy to jest low poli, odpowiem tak: gdybym przedstawił taki obiekt z tyloma poligonami programistom to pewnie by mnie roznieśli :).

Napisano

dzieki .. co do piersi to zobacze co da sie zrobic :)

 

hmm cala postac ma 2872 faces

bron 2x328 facesow

 

hmm to ile ta postac powinna miec lacznie facesow aby mogla byc uzyta w grze ?

tylko nie mowcie mi ze 1500-2000 :( (licze lacznie z bronia) bo sie zalamie

 

P.S. ide poprawiac :(

Napisano

Jeśli gra będzie strzelanką fpp to mozna ładować nawet do 3000. Jednak gdy mamy do czynienia z RPG gdzie sam teren zajmuje wiekszą część obliczeń trzeba zejść tak jak przypuszczałeś do 1500-2000 poligonów (z bronią) i to przy wydajnym silniku. Zapraszam do odwiedzenia strony naszego projektu tam znajdziesz przykladowe obiekty wraz z informacją o ilości wykorzystanych poligonów. Polecam też dział \"o silniku\" gdzie można sciagnąć demo enginu fizycznego napedzającego naszą gre.

 

Napisano

bylem na waszej stronie pare dni temu :) przyjemna, ladna jest na czym oko zawiesic ;)

 

tiaaa to biore sie do redukcji poligonow :( hehe tylko skad ja usune te 1500 :o

 

bron zredukowalem juz do 280 na sztuke

Napisano

Moge Ci doradzić co obciąć a co zostawić aby zmniejszyć ilość poligonów.

1. te dwa uchwyty trzymające rękojeść, można zlaczyć w jedną całość, a przerwe miedzy nimi zasymulować na tekturze

2. zmniejszyć ogólną ilość poligonów na krawędzi zewnętrznej, bedzie bardziej kwadratowe ale myśle ze bezproblemowo można zdjąć 1/3 (co trzeci zcolapsaowac i równo porozmieszczać)

3. wewnetrzna krawędz (przy uchwycie) miekko przechodzi z lewej na prawą strone (pewnie z 2 stron jest tak samo) pozbadz sie jednej strony (tej mniej widocznej (strona do postaci))

Gdybym widział siatke mógłbym powiedzieć cos wiecej. Pozdrawiam i życze miłej optymalizacji.

Napisano

moze bardzioej dopracuj jej twarz, bo oczu nie widac prawie, wiem ze to bedzie wszystko textura ale ladnie bylo by gdyby miala bardziej wyrazne oczodoly i oczy jako osobny obiekt... chyba ze tak bedzie :D

 

P.s. Fajny uchwyt :D z reszta troche gorzej (BROŃ):P:D

Napisano

hmm narazie zredukowalem do 2762 poligonow

- bron 2x198

- postac 1772

- buty 2x196

i reszta

 

tnkx raven

co do siatki to nie mam programu do przechwytywania obrazu z pulpitu, a w inny sposob to juz nie pamietam :)

 

co do twarzy to chyba tak bedzie wygladac ...

Napisano

prawda..... w tej kwestii jednak chyba wszystcy sie zgadzają, i zostało to powiedziane już kilkanaście razy, więc już nie powtarzajmy w kółko tego samego - znajdźmy następne błędy/niedociągnięcia

Napisano

tnkx za komentarze ...

troche uscisle: robie postac fantasy, modelowanie, texturowanie i animowanie ... musze odkurzyc sobie pamiec bo sporo przez 2 latka ucieklo ;)

no i co z czym sie je aby w nastepnej postaci unikac bugow ;)

jak juz to zrobie wezme sie za postac, ktora bedzie miala

 

postanowilem juz wiecej nie optymalizowac i zostawic tak jak jest 2762 poligony, biore sie wiec do mapowania calej postaci ;)

 

nie wiem co jest nie tak z tymi piersiami (moze to wina zlego ustawienia kamery lub swiatla), dla mnie wydaja sie w sam raz :D

 

rdo: hmm ta bron moze nie wyglada na grozna ale w rzeczywistosci bedzie ;) (to chyba dobrze jak bron wyglada na niegrozna ;) przeciwnik nie wie czego sie spodziewac [lol2] )

 

jak zriguje i stworze pare animek to zobaczymy (jesli mi wyjda dobrze i przedstawie to tak jak mam w glowie bedzie cool [lol2])

 

teraz zamieszcze co, gdzie i jak mniej wiecej to widze [lol2]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności