Napisano 16 Marzec 200421 l Witam, po dlugiej przerwie hehe chyba z 2 latka nie siedzialem przy maxie :) no i znowu naszla mnie ochote na zabawe :D Dla jaj walnalem texture (nie cala) na buty :P - pewnie sie zmieni, a moze nie zobacze pozniej, jak juz wymodeluje cala postac (wowczas bedzie gotowa do texturowania) Faces: 3075 (hmmm czy to low-poly ? :P) Co sadzicie o niej (wczesna faza modelowania) ? P.S. Musze przyznac, ze to low-poly to ciezki chleb (pierwszy model), o wiele latwiej modeluje sie hi. Denerwuja mnie te ograniczenia poligonow [lol2]
Napisano 17 Marzec 200421 l Autor no to cyk :D i chyba modelowanie skonczone ;) jakies uwagi ? Faces: 3528
Napisano 17 Marzec 200421 l Autor jak to sie nie pokazuja ?? :( hmm no to zapraszam http://republika.pl/kolor2004/
Napisano 17 Marzec 200421 l Ciekawie, nie powiem ze nie. Sproboj jeszcze troche zoptymalizowac zeby efekt koncowy miescil sie w 4000. Nie przekonuje mnie ta \"spodniczka\".
Napisano 17 Marzec 200421 l Autor ;) tnkx ale myslalem o zakonczeniu teraz gdy jest 3528 facesow, a reszte wypocic texturami :D. Co do \"spodniczki\" tiaaaa nie wiedzialem co by wrzucic spodnie, czy spodenki czy spodniczke, bo w samych majtka to cos ubogo :| Teraz bedzie mie czekac faza texturowania ;), a pozniej rigowanie i zabawa [lol2] P.S. 3528 facesow to jeszcze low czy med poly ? Myslalem zeby zejsc do 3000 ale gdzie to wyskrobac hehe ;)
Napisano 17 Marzec 200421 l Model ładny, ale piersi mnie jakkoś nie przekonują.. Są jakby za bardzo blisko siebie... W każdym razie chyba cos z nimi nie tak... Albo mi sie zdaje...
Napisano 17 Marzec 200421 l Zgadzam się z przedmówcami, z piersiami jest coś nie tak. Jeśli chodzi o pytanie czy to jest low poli, odpowiem tak: gdybym przedstawił taki obiekt z tyloma poligonami programistom to pewnie by mnie roznieśli :).
Napisano 17 Marzec 200421 l Autor dzieki .. co do piersi to zobacze co da sie zrobic :) hmm cala postac ma 2872 faces bron 2x328 facesow hmm to ile ta postac powinna miec lacznie facesow aby mogla byc uzyta w grze ? tylko nie mowcie mi ze 1500-2000 :( (licze lacznie z bronia) bo sie zalamie P.S. ide poprawiac :(
Napisano 17 Marzec 200421 l Jeśli gra będzie strzelanką fpp to mozna ładować nawet do 3000. Jednak gdy mamy do czynienia z RPG gdzie sam teren zajmuje wiekszą część obliczeń trzeba zejść tak jak przypuszczałeś do 1500-2000 poligonów (z bronią) i to przy wydajnym silniku. Zapraszam do odwiedzenia strony naszego projektu tam znajdziesz przykladowe obiekty wraz z informacją o ilości wykorzystanych poligonów. Polecam też dział \"o silniku\" gdzie można sciagnąć demo enginu fizycznego napedzającego naszą gre.
Napisano 17 Marzec 200421 l Autor bylem na waszej stronie pare dni temu :) przyjemna, ladna jest na czym oko zawiesic ;) tiaaa to biore sie do redukcji poligonow :( hehe tylko skad ja usune te 1500 :o bron zredukowalem juz do 280 na sztuke
Napisano 17 Marzec 200421 l Moge Ci doradzić co obciąć a co zostawić aby zmniejszyć ilość poligonów. 1. te dwa uchwyty trzymające rękojeść, można zlaczyć w jedną całość, a przerwe miedzy nimi zasymulować na tekturze 2. zmniejszyć ogólną ilość poligonów na krawędzi zewnętrznej, bedzie bardziej kwadratowe ale myśle ze bezproblemowo można zdjąć 1/3 (co trzeci zcolapsaowac i równo porozmieszczać) 3. wewnetrzna krawędz (przy uchwycie) miekko przechodzi z lewej na prawą strone (pewnie z 2 stron jest tak samo) pozbadz sie jednej strony (tej mniej widocznej (strona do postaci)) Gdybym widział siatke mógłbym powiedzieć cos wiecej. Pozdrawiam i życze miłej optymalizacji.
Napisano 17 Marzec 200421 l moze bardzioej dopracuj jej twarz, bo oczu nie widac prawie, wiem ze to bedzie wszystko textura ale ladnie bylo by gdyby miala bardziej wyrazne oczodoly i oczy jako osobny obiekt... chyba ze tak bedzie :D P.s. Fajny uchwyt :D z reszta troche gorzej (BROŃ):P:D
Napisano 18 Marzec 200421 l Autor hmm narazie zredukowalem do 2762 poligonow - bron 2x198 - postac 1772 - buty 2x196 i reszta tnkx raven co do siatki to nie mam programu do przechwytywania obrazu z pulpitu, a w inny sposob to juz nie pamietam :) co do twarzy to chyba tak bedzie wygladac ...
Napisano 18 Marzec 200421 l :D:D:D Co jej te piersi tak sie zwezyly (zeszly ze soba) ?? :D:D:D maja w sobie jakis magnez czy jaK?? :D:P:D:P:D:P:D:P:D:P
Napisano 18 Marzec 200421 l Ona jakaś taka bez wyrazu. Popieram chopaków:), te piersi to co najmniej dziwne są.(połączone i małe )
Napisano 18 Marzec 200421 l prawda..... w tej kwestii jednak chyba wszystcy sie zgadzają, i zostało to powiedziane już kilkanaście razy, więc już nie powtarzajmy w kółko tego samego - znajdźmy następne błędy/niedociągnięcia
Napisano 18 Marzec 200421 l Autor tnkx za komentarze ... troche uscisle: robie postac fantasy, modelowanie, texturowanie i animowanie ... musze odkurzyc sobie pamiec bo sporo przez 2 latka ucieklo ;) no i co z czym sie je aby w nastepnej postaci unikac bugow ;) jak juz to zrobie wezme sie za postac, ktora bedzie miala postanowilem juz wiecej nie optymalizowac i zostawic tak jak jest 2762 poligony, biore sie wiec do mapowania calej postaci ;) nie wiem co jest nie tak z tymi piersiami (moze to wina zlego ustawienia kamery lub swiatla), dla mnie wydaja sie w sam raz :D rdo: hmm ta bron moze nie wyglada na grozna ale w rzeczywistosci bedzie ;) (to chyba dobrze jak bron wyglada na niegrozna ;) przeciwnik nie wie czego sie spodziewac [lol2] ) jak zriguje i stworze pare animek to zobaczymy (jesli mi wyjda dobrze i przedstawie to tak jak mam w glowie bedzie cool [lol2]) teraz zamieszcze co, gdzie i jak mniej wiecej to widze [lol2]
Napisano 20 Marzec 200421 l Autor next update za ok 1.5 tygodnia ;( bo wyjezdzam i nie bede mogl nic zrobic :mad:
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto