Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam,

po dlugiej przerwie hehe chyba z 2 latka nie siedzialem przy maxie :) no i znowu naszla mnie ochote na zabawe :D

 

Dla jaj walnalem texture (nie cala) na buty :P - pewnie sie zmieni, a moze nie zobacze pozniej, jak juz wymodeluje cala postac (wowczas bedzie gotowa do texturowania)

 

Faces: 3075 (hmmm czy to low-poly ? :P)

 

Co sadzicie o niej (wczesna faza modelowania) ?

 

P.S. Musze przyznac, ze to low-poly to ciezki chleb (pierwszy model), o wiele latwiej modeluje sie hi. Denerwuja mnie te ograniczenia poligonow [lol2]

  • Odpowiedzi 24
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no to cyk :D i chyba modelowanie skonczone ;)

 

jakies uwagi ?

 

Faces: 3528

Napisano

Ciekawie, nie powiem ze nie. Sproboj jeszcze troche zoptymalizowac zeby efekt koncowy miescil sie w 4000. Nie przekonuje mnie ta \"spodniczka\".

Napisano
  • Autor

;) tnkx ale myslalem o zakonczeniu teraz gdy jest 3528 facesow, a reszte wypocic texturami :D.

Co do \"spodniczki\" tiaaaa nie wiedzialem co by wrzucic spodnie, czy spodenki czy spodniczke, bo w samych majtka to cos ubogo :|

Teraz bedzie mie czekac faza texturowania ;), a pozniej rigowanie i zabawa [lol2]

 

P.S. 3528 facesow to jeszcze low czy med poly ? Myslalem zeby zejsc do 3000 ale gdzie to wyskrobac hehe ;)

Napisano

Model ładny, ale piersi mnie jakkoś nie przekonują.. Są jakby za bardzo blisko siebie... W każdym razie chyba cos z nimi nie tak... Albo mi sie zdaje...

Napisano

Zgadzam się z przedmówcami, z piersiami jest coś nie tak. Jeśli chodzi o pytanie czy to jest low poli, odpowiem tak: gdybym przedstawił taki obiekt z tyloma poligonami programistom to pewnie by mnie roznieśli :).

Napisano
  • Autor

dzieki .. co do piersi to zobacze co da sie zrobic :)

 

hmm cala postac ma 2872 faces

bron 2x328 facesow

 

hmm to ile ta postac powinna miec lacznie facesow aby mogla byc uzyta w grze ?

tylko nie mowcie mi ze 1500-2000 :( (licze lacznie z bronia) bo sie zalamie

 

P.S. ide poprawiac :(

Napisano

Jeśli gra będzie strzelanką fpp to mozna ładować nawet do 3000. Jednak gdy mamy do czynienia z RPG gdzie sam teren zajmuje wiekszą część obliczeń trzeba zejść tak jak przypuszczałeś do 1500-2000 poligonów (z bronią) i to przy wydajnym silniku. Zapraszam do odwiedzenia strony naszego projektu tam znajdziesz przykladowe obiekty wraz z informacją o ilości wykorzystanych poligonów. Polecam też dział \"o silniku\" gdzie można sciagnąć demo enginu fizycznego napedzającego naszą gre.

 

Napisano
  • Autor

bylem na waszej stronie pare dni temu :) przyjemna, ladna jest na czym oko zawiesic ;)

 

tiaaa to biore sie do redukcji poligonow :( hehe tylko skad ja usune te 1500 :o

 

bron zredukowalem juz do 280 na sztuke

Napisano

Moge Ci doradzić co obciąć a co zostawić aby zmniejszyć ilość poligonów.

1. te dwa uchwyty trzymające rękojeść, można zlaczyć w jedną całość, a przerwe miedzy nimi zasymulować na tekturze

2. zmniejszyć ogólną ilość poligonów na krawędzi zewnętrznej, bedzie bardziej kwadratowe ale myśle ze bezproblemowo można zdjąć 1/3 (co trzeci zcolapsaowac i równo porozmieszczać)

3. wewnetrzna krawędz (przy uchwycie) miekko przechodzi z lewej na prawą strone (pewnie z 2 stron jest tak samo) pozbadz sie jednej strony (tej mniej widocznej (strona do postaci))

Gdybym widział siatke mógłbym powiedzieć cos wiecej. Pozdrawiam i życze miłej optymalizacji.

Napisano
  • Autor

tiaaaaa zabawa z teksturami za pomoca myszki hehehe [lol2]

Napisano

moze bardzioej dopracuj jej twarz, bo oczu nie widac prawie, wiem ze to bedzie wszystko textura ale ladnie bylo by gdyby miala bardziej wyrazne oczodoly i oczy jako osobny obiekt... chyba ze tak bedzie :D

 

P.s. Fajny uchwyt :D z reszta troche gorzej (BROŃ):P:D

Napisano

Jasne zrób oczy w 3d i nie zapomnij o trójwymiarowych dziurkach w nosie.

Napisano
  • Autor

hmm narazie zredukowalem do 2762 poligonow

- bron 2x198

- postac 1772

- buty 2x196

i reszta

 

tnkx raven

co do siatki to nie mam programu do przechwytywania obrazu z pulpitu, a w inny sposob to juz nie pamietam :)

 

co do twarzy to chyba tak bedzie wygladac ...

Napisano

:D:D:D Co jej te piersi tak sie zwezyly (zeszly ze soba) ?? :D:D:D maja w sobie jakis magnez czy jaK?? :D:P:D:P:D:P:D:P:D:P

Napisano

tylko czemu ta bron taka mało konkretna (nie wygląda groźnie)

Napisano

Ona jakaś taka bez wyrazu. Popieram chopaków:), te piersi to co najmniej dziwne są.(połączone i małe )

Napisano

prawda..... w tej kwestii jednak chyba wszystcy sie zgadzają, i zostało to powiedziane już kilkanaście razy, więc już nie powtarzajmy w kółko tego samego - znajdźmy następne błędy/niedociągnięcia

Napisano
  • Autor

tnkx za komentarze ...

troche uscisle: robie postac fantasy, modelowanie, texturowanie i animowanie ... musze odkurzyc sobie pamiec bo sporo przez 2 latka ucieklo ;)

no i co z czym sie je aby w nastepnej postaci unikac bugow ;)

jak juz to zrobie wezme sie za postac, ktora bedzie miala

 

postanowilem juz wiecej nie optymalizowac i zostawic tak jak jest 2762 poligony, biore sie wiec do mapowania calej postaci ;)

 

nie wiem co jest nie tak z tymi piersiami (moze to wina zlego ustawienia kamery lub swiatla), dla mnie wydaja sie w sam raz :D

 

rdo: hmm ta bron moze nie wyglada na grozna ale w rzeczywistosci bedzie ;) (to chyba dobrze jak bron wyglada na niegrozna ;) przeciwnik nie wie czego sie spodziewac [lol2] )

 

jak zriguje i stworze pare animek to zobaczymy (jesli mi wyjda dobrze i przedstawie to tak jak mam w glowie bedzie cool [lol2])

 

teraz zamieszcze co, gdzie i jak mniej wiecej to widze [lol2]

Napisano
  • Autor

next update za ok 1.5 tygodnia ;( bo wyjezdzam i nie bede mogl nic zrobic :mad:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności