Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Praca ma przedstawiać szeroko pojętą nie zrealizowaną, może marksistowską, ideę tanich podróży w kosmos, dostępnych dla każdego. Pomysł powstał częściowo pod wpływem mitu, o rakietowym krześle, dlatego też będzie ono owym środkiem transportu.

 

Chciałbym, zrobić to w groteskowym, a raczej przerysowanym kreskówkowym stylu. Na dzień dzisiejszy pracuję nad kompozycją i mam kilka pomysłów. Najciekawsza jest trochę skomplikowana, ale warta zachodu.

 

Pierwszy plan: ręce naukowców (inżynierków) trzymają blueprint, super projekt pokazujący (zasadniczo), jak ta idea miała wyglądać.

Drugi plan: ponad blueprintem widzimy, wykonanie owej idei, która ma się ni jak do założeń i jest metaforą każdej idei wykonanej przez człowieka. Do owego urządzenia będzie przytwierdzony bohater, który zgłosił się na tą misję.

Trzeci plan: powiewająca (oczywiście patetycznie jak w każdym filmie) amerykańska flaga lub radziecka, bo nie zapominajmy oni mieli podejście bardziej ideologiczne.

 

Dobra, teraz tylko odrobina szczęścia, dużo nauki o szejderach i teksturowaniu, i będzie gotowe.

 

Pozdrawiam i życzę szczęścia wszystkim uczestnikom.

Edytowane przez Frankot
  • Odpowiedzi 8
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Na razie taki mały postęp, zabawa z shaderami w mentalu. Podręcznik użytkownika poszedł w ruch i wysmażyłem coś takiego. W zasadzie to kombinacja z jedną mapą.

 

celshader1cr.jpg

 

celshader2cr.jpg

 

celshader3cr.jpg

Napisano

Zacząłem bawić się z "krzesłem", które wyląduje na blueprincie. Jeszcze mnie czeka przy nim sporo roboty.

 

Wersja normalna.

superchairnormal1.jpg

 

Wersja z shaderem soft.

superchaircelshade1.jpg

Napisano

Dzięki nie zwróciłem uwagi na szerokość. Zwężę, przy najbliższej dłubaninie przy modelu.

 

Z referek, które znalazłem na google, wynika, że w niektórych kokpitach rakiet, jest coś między nogami :P Zazwyczaj jakiś orczyk (to chyba prawidłowa nazwa). Co prawda jest to wąskie. Niestety nie mam Apollo 13, a tam było mnóstwo ujęć kokpitu :/

 

Wieczorem zrobię jakiś update, bo na razie opróżniam lodówkę.

Napisano

Czas na update, miał być wczoraj, ale niestety czas świąteczny nie sprzyja pracowitości.

 

Wieczorem postaram się dodać, model z shaderem, z którym ostatecznie wyląduje na blueprint. Niestety nie sprzyja on oddawaniu szczegółów, a z uwagi na mapę falloff, posiada mało kantów. Będę musiał zastosować pewien zabieg, aby to naprawić.

 

superchaircelshade3.jpg

By frankot at 2009-04-14

 

superchaircelshade4.jpg

By frankot at 2009-04-14

Napisano

Kolejny update. Model ten znajdzie się na blueprincie i jest jak na razie skończony. Może coś jeszcze dodam przed zrobieniem tekstur lub jeśli będą jakieś uwagi. Pora na kolejną fazę, czyli zrobienie wersji która znajdzie się ma drugim planie oraz zrobienie modelu astronauty.

 

Najnowsza wersja fotela, można przyjąć, że 1.0

superchaircelshade5.jpg

 

Wygląd w jakim zostanie umieszczona na blueprincie, teksturze. Jeszcze zostało trochę pracy z dopracowaniem, tego shadera i rozwiązanie problemu przerywania linii.

blueprint1.jpg

Napisano

Teraz wychodzi moja niewiedza:P Modelu już niestety nie naprawię, ale mogę zrobić kolejny. Chociaż bardzo ciekawe efekty osiągałem stosując materiał toon z RIO, ale jego licencja chyba nie pozwala, na korzystanie z niego w taki sposób (tzn. w bitwach). Teraz, albo inny sposób, albo obróbka w corelu, co w zasadzie wydaje się dobrym rozwiązaniem.

 

Tak na marginesie sorry, że zaniedbałem trochę tego vipa, ale mam problemy hardwerowe.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności