Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Cześć.

Robię taką świąteczną dłubaninę. Pojazd będzie prościutki bo zdjęć jest tylko kilka a rysunków wcale :/

 

Na początku wieżyczka , może macie jakieś fotki albo rysunki z większym detalem ? Zrobiłem co dałem radę , szczegóły są niewyraźne :(

Edytowane przez Muminek
  • Odpowiedzi 21
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

MS tak DZIAŁA NIE MOŻESZ MIEĆ PUSTO MIĘDZY KANTAMI BO WTEDY SIĘ ROZJEŻDŻA LEPIEJ DAJ MNIEJSZY CHAMFER NA KRAWĘDZIACH (CHODZI MI ŻEBY MNIEJ EDGE'SOW BYŁO NAWET DWA MOGĄ BYĆ ) A DODAJ SOBIE ZA TO WŁAŚNIE TE EDGE W Środeczku I WTEDY BĘDZIE ŁADNIE ... NARYSOWAŁEM NA CZERWONO , najładniej ci tozrobic jak zaznaczysz te wszystkie edge wiesz np z góry i dasz conect wtedy ci ładnie je polaczy w polowie mam nadzieje ze rozumiesz o co mi chodzi :)

 

65754140.jpg

Edytowane przez bartekb89
Napisano (edytowane)

Dale jestem w lesie to za bardzo nic nie dało.

Dałem w bevelu jeszcze jeden podział i się nie rozjeżdżało.

Za to po zmapowaniu i daniu normali pojechało ile wlezie :/

 

 

>>> Nareperowałem trochę wieże i karabiny. Nie wiem czy bolec do mocowania w trójnogu/pojeździe ma w nich być i ta przyłączka na środku lufy do większego celownika.

Wieża jest bardziej kanciasta , dalej nie wiem jak spawy zrobić. Poleży sobie kilka dni aż jakieś natchnienie przyjdzie :P Buka dalej straszy.

Edytowane przez Muminek
Napisano

no ale juz przeciez krawedzie dobrze wyglądają jak chcesz jeszcze bardziej to poprostu przysun troche bardziej te edge do krawędzi ale ja mówie tylko o tym jak zrobic pod MS ostrejsze krawędzie i zeby na boki ci się nie rozchodzily pomimo dużej ilości edgów przy robieniu chamfera na krawędziach a o mapowaniu i problemach z normalami nie mówiełem przeciez nic :)

Napisano

t45674535t4564ewt453542.th.jpg

 

Kurde nie mogę jakoś zaakceptować głównej bryły :/

Na żadnej fotce nie jest ona ukazana dokładnie.

W necie jest więcej fotek pod nazwą Minenraumer

Napisano

Rolling_Mine_exploder_NK_101_by_Doominus.jpgNo i kolejny projekt dojrzał na tyle żeby zdechnąć :/

Przez dość spory okres czasu byłem oderwany od grafiki 3D i zajmowałem się czymś innym.

W kilka dni dociągnąłem projekt do granic mojego doświadczenia i techniki jak również z referek nie dało się już nic wycisnąć ; trzeba by jechać do muzeum i obfotografować pojazd :P

Rolling-Mine-exploder-NK-101-129104313

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności