Napisano 14 Kwiecień 200916 l Witam po świętach. Wstawiam jedną z ostatnich prac. 380 tris tekstura 1024 +nornal + spec Nie wyszedł tak jak chciałem ale już mi się nie chce nad nim pracować. Pozdrawiam
Napisano 14 Kwiecień 200916 l Spoko, ale będę się czepiał:) Nie widzę śladu ostrzenia tego noża jak tu: http://www.mitzenmacher.net/blog/wp-content/uploads/2006/08/Blade%20sharpening_009.jpg http://swingkingknives.net/shop/images/Show-2009-sheath-knives%20001.jpg Wygląda na używany, powinien mieć tego typu ślady co to za tekstura jest na trzecim obrazku bo ja jakoś nie wiem? Specular?
Napisano 14 Kwiecień 200916 l Spoko pracka, ale brakuje tego "ostrza". No i chyba zbyt duża texturka jak na 380 tris.
Napisano 15 Kwiecień 200916 l Autor No texturę mogłem zrobić mniejszą. Ślady po ostrzeniu są tylko przy krawędzi ostrza bo uznałem, że użytkownik był specem od ostrzenia i robił to z wielka precyzją :]
Napisano 16 Kwiecień 200916 l Musisz myśleć o tym co będzie fajnie i ciekawie wyglądało. Używać brudu, rdzy, śladów użytkowania po to żeby obiekt wyglądał ciekawie.
Napisano 16 Kwiecień 200916 l Jak dodasz krew to też będzie ciekawie :P A tak serio to dobrze powiedziane , musisz poszukać na googlach podobnych noży i wzorować się na ich wyglądzie a dopiero potem dodawać coś od siebie jak brud itd. bo teraz ta rączka wygląda kiepsko i nie przypomina tego co powinna a samo ostrze też słabe.
Napisano 16 Kwiecień 200916 l Heyah Myślę, że powinieneś lepiej się przyjrzeć jak wygląją noże w grach. Polecam ściągnąć sobie kilka modeli z http://www.counter-strike-dl.com/source-skins-55.html i zobaczyć jak wyglądają ich textury. Możesz się wiele nauczyć próbując samemu je kopiować tylko wzorując się na nich. Twój nóz ma brzydką i płaską texture, a w dodatku z jakąś zupełnie przypadkową normal mapą. Przeanalizuje swoje błędy to coś z tego się nauczysz. Edytowane 16 Kwiecień 200916 l przez PAINbringer
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto