martenka Napisano 14 Kwiecień 2009 Share Napisano 14 Kwiecień 2009 czy mozecie mi powiedziec w jaki sposob najlepiej zrobic,polozyc dachowke na dachu? model calego domu przygotowalam w archicadzie i wrzucilam do maxa. czy narzucie zdj.z obrazem dachowki jest dobre??(musze go jaks przeskalowac np?).jaka jest na to metoda by połac dachu wygladala w miare na rzeczywista?dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość szysia565 Napisano 14 Kwiecień 2009 Share Napisano 14 Kwiecień 2009 Ja bym wymodelował jedną, po czym przesunął ją bym ją z Shiftem tuż pod nią, tak aby ta pierwsza na nią nachodziła i wpisał w okienku liczby kopi np 20. Następnie zaznaczył bym wszystkie i przesunął w bok i zrobił ten sam manewr. Potem tyko zgrupować i obrócić wszystko do wymaganego pochylenia. Jestem stosunkowo początkujący, tak że nie jestem pewien czy to aby najfajniejszy pomysł, ale mam nadzieję że coś z tego będzie. Albo, że ktoś podsunie lepszą ideę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martenka Napisano 14 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2009 rowniez jest poczatkowa, myslalam o twym sposobnie..tylko pozniej bedzie trzeba jeszcze koszowe, kalenice stworzyc,polacie nie zawsze sa latwo ciete...bardziej wiec myslalam o wykorzystanie jpg na material.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
martenka Napisano 14 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 14 Kwiecień 2009 orientujecie sie gdzie moge sciagnac modele architektoniczne typu dachowki?:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...