borob92 Napisano 15 Kwiecień 2009 Share Napisano 15 Kwiecień 2009 (edytowane) Zmiana Koncepcji! Z góry sorry za moje nie zdecydowanie co do tematu! "Król Artur" Mam zamiar odtworzyć scenkę gdzie rycerz będzie wyjmował miecz z kamienia. Edytowane 2 Maj 2009 przez borob92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cucsoniuss Napisano 17 Kwiecień 2009 Share Napisano 17 Kwiecień 2009 fajny temat, fajny klimat czekamy na pierwsze czekam na pierwsze rendery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rudylew Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 nom.. filmy takie typu fantazy mi się kojarzą :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kr3tz Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 Zgrabny pomysł, chociaż nieco odbiega od tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KvG Napisano 23 Kwiecień 2009 Share Napisano 23 Kwiecień 2009 Zdaje się że Osama w takim przebywa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borob92 Napisano 26 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 26 Kwiecień 2009 Dziś wstawiam pierwsze sceny (nie wytrzymałem z czekaniem na kartę graficzną i robiłem to na starym kompie) więc render jaki jest, taki jest. Tak wiec w miejscu gdzie na pierwszym obrazku jest szyba, a w środku zielony box będzie znajdowało się drzewo do którego będzie szło dużo kabli, rurek itp. Zamysł jest taki że drzewo tworzy tlen dla całego podziemia :D Drugi obrazek: -nie ma szyby ze względu na wydajność komputera :P -w miejscu czerwonego cylindra będzie taka jakby winda/teleport -zielony box - wielkie wentylatory Oczywiście są to wstępne sceny i jeszcze dużo się zmieni :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutomash Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 ciekawy pomysł, ale na początek radzę poprawić proporcję bo nie które elementy są za duże, zmniejsz też trochę kadr, za blisko jest chyba, że chcesz się skupić na tych schodach, nie możesz łączyć ze sobą elementów balustrady z podłogą i dawać na to turbosmooth?? , powinny być proste i płaskie, tak to wygląda nie naturalnie, może w google poszukaj jakiś inspiracji, pomysł z teskiem może jest fajny, ale jak na taki temat, miasto cywilizacja pod ziemią, można zrobić coś ciekawszego niż schody do podziemnego tesko, takie jest moje zdanie, powodzenia z praca i witam na forum patrząc na liczbe twoich postów, chyba jestes nowym użytkownikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość fishinthewater Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 Może lepiej by było podnieść trochę kadr do góry i nieco oddalić tak aby pokazać też powierzchnie (skałę). Bo jak dla mnie nie czytając opisu do twojej pracy nie wiedział bym że jest to 'Miasto w skale'. Trochę duże wydają się niektóre elementy (proporcje). Co do samego tematu skała kojarzy mi się ze 'skałą' lub górami...skoro robisz to miasto pod ziemią to może praca się powinna nazywać 'podziemne miasto'...ok ale tu już się czepiam szczegółów. Pozdrawiam i powodzenia!...aaaa no i czekam na tą elektronikę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutomash Napisano 27 Kwiecień 2009 Share Napisano 27 Kwiecień 2009 w google wpisałem "underground cities" i wyskoczyło mi coś takiego, może ci się przydać, dużo takich miejsc istnieje, np. są w Turcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borob92 Napisano 2 Maj 2009 Autor Share Napisano 2 Maj 2009 Wielkie dzięki za rady i sorry za nie skorzystanie z nich. Obiecuję że jest to ostatnia zmiana tematu. Scena będzie przedstawiać samotnego rycerza ze średniowiecza, który będzie wyciągał miecz z kamienia. Jeszcze dzisiaj wyśle scenkę z gotowym mieczem :P Liczę na kolejne rady za które z góry wielkie dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ania Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 Trochę odbiega od tematu, poprzedni pomysł bardziej pasował. Ustaw rycerza jakoś inaczej, żeby było widać że wkłada w to siłę, teraz nie wiadomo czy pcha czy ciągnie, i miecz bym wbiła raczej na czubku kamienia (kamień można trochę spłaszczyć gdyby wtedy było za wysoko). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
borob92 Napisano 2 Maj 2009 Autor Share Napisano 2 Maj 2009 (edytowane) No rycerza jeszcze będę trochę zmieniał ale w pierwszej kolejności zrobię mu zbroje bo w puszcze będzie maił trochę bardziej ograniczone ruchy! Od tematu nie odbiega bo w jednej wersji legendy jest ze nikt nie wyciągnął miecza ze skały, wiec "idea niezrealizowana". Wstawiam chyba ostatni render z tego starego kompa, bo nawet dopasować ciała bipeda do zbroi nie moglem bo tak się zacinało :P Ale w tym tygodniu już będę miał swojego kompa więc zacznę pełną para. Wtedy też poprawie kamień :P Edytowane 2 Maj 2009 przez borob92 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tutomash Napisano 1 Czerwiec 2009 Share Napisano 1 Czerwiec 2009 w jednej wersji legendy jest ze nikt nie wyciągnął miecza ze skałynikt oprócz samego Artura, temat całkiem fajny (choć poprzedni bardziej mi się podobał):D, mam nadzieje że uda ci się skończyć, wydaje mi się, że rycerz powinien być znacznie większy, miecz wydaje się za duży, zbyt masywny, kamień bym zmienił na większy może jakaś większa skała, bo wygląda jak snop siana, wiem że to koncept tylko ale powinien być znacznie większy:rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi