kordian Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Witam. Czy istnieje w Zbrushu możliwość aby malowany kolor w polypaint miał wyższą rozdzielczość niż pozwala na to geometria modelu? Chodzi mi o uzyskanie mniej więcej takiego efektu jak w starych grach na playstation :). Zbrush ustala jakość tekstury w stosunku do poziomu subdivide. Widziałem gdzieś tutorial jak koleś robił coś podobnego aby zrobić normal mapy dla modelu lowpoly ale nie mogę znaleźć.
Levus Napisano 18 Kwiecień 2009 Napisano 18 Kwiecień 2009 Tak można, ale wtedy możesz malować tylko przy pomocy projection master (wciskasz G) lub w połączeniu zapp-linkiem w szopie. Nie kolorujesz wówczas polygonów, lecz malujesz po texturce. W menu texture definiujesz texturkę powiedzmy 1024. Odsyłam również do http://www.zbrush.info lub do zclassroom na pixologic.com gdzie znajdziesz podstawy obsługi. 1
kordian Napisano 20 Kwiecień 2009 Autor Napisano 20 Kwiecień 2009 Ok, dziękuję bardzo Będę musiał dokładnie to przejrzeć :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się