Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Czy istnieje w Zbrushu możliwość aby malowany kolor w polypaint miał wyższą rozdzielczość niż pozwala na to geometria modelu? Chodzi mi o uzyskanie mniej więcej takiego efektu jak w starych grach na playstation :). Zbrush ustala jakość tekstury w stosunku do poziomu subdivide. Widziałem gdzieś tutorial jak koleś robił coś podobnego aby zrobić normal mapy dla modelu lowpoly ale nie mogę znaleźć.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 2,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak można, ale wtedy możesz malować tylko przy pomocy projection master (wciskasz G) lub w połączeniu zapp-linkiem w szopie. Nie kolorujesz wówczas polygonów, lecz malujesz po texturce.

W menu texture definiujesz texturkę powiedzmy 1024.

 

Odsyłam również do http://www.zbrush.info lub do zclassroom na pixologic.com gdzie znajdziesz podstawy obsługi.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności