Napisano 18 Kwiecień 200915 l Witam. Czy istnieje w Zbrushu możliwość aby malowany kolor w polypaint miał wyższą rozdzielczość niż pozwala na to geometria modelu? Chodzi mi o uzyskanie mniej więcej takiego efektu jak w starych grach na playstation :). Zbrush ustala jakość tekstury w stosunku do poziomu subdivide. Widziałem gdzieś tutorial jak koleś robił coś podobnego aby zrobić normal mapy dla modelu lowpoly ale nie mogę znaleźć.
Napisano 18 Kwiecień 200915 l Tak można, ale wtedy możesz malować tylko przy pomocy projection master (wciskasz G) lub w połączeniu zapp-linkiem w szopie. Nie kolorujesz wówczas polygonów, lecz malujesz po texturce. W menu texture definiujesz texturkę powiedzmy 1024. Odsyłam również do http://www.zbrush.info lub do zclassroom na pixologic.com gdzie znajdziesz podstawy obsługi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto