polon Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 witam wszystkich, w zbrushu stworzylem odpowiednie kształty do pozniejszej animacji mimiki. importuje obj. Zaznaczam już zrigowanagłowę, przełączam sie na shape modeling, klikam opcje select shape key, zaznaczam zaimportowaną głowę i jest jakiś dziwny błąd bo nowy shape wyskakuje mi gdzieś w nielogiczne miejsce. czy to jest problem z SRT zaimportowanego kształtu? skalowałem obiekt, skalowałem tag points i wszystko bez logicznych powtarzalnych rezultatów. Czy ktos może mial podobny problem?
Kris_R Napisano 19 Kwiecień 2009 Napisano 19 Kwiecień 2009 Generalnie po prawidłowym eksporcie do ZBrusha i imporcie po obróbce do XSI, model powinien być w tym samym miejscu, w tej samej skali itp. Więc jeśli tak ewidentnie Ci się sypnęło, to przypuszczam, że albo problem z exportem/importem... albo na tej główce oryginalnej masz jakiś operator zarzucony przed exportem.. jakiś envelope, czy inny deformer.. najlepiej zfreezowane modele na golasa wywalać do obj.
polon Napisano 19 Kwiecień 2009 Autor Napisano 19 Kwiecień 2009 to znaczy... modelowałem w wingsie, z wingsa poszło do zbrusha, w xsi chyba cały model chłopka skalowałem, ale chyba nie w tym rzecz... zaimportowaną nową głowee też skaluje, i to jako obiekt, i jako tag points i nic, tak jakbym musiał ustawic neutral pose, a to tez nic nie daje; tak jakby było wymagane po przeskalowaniu nowej głowy kompletne zresetowanie SRT
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się