Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Uczę się 3 ds MAX 2009 i ...

Chciałem zamodelować pomieszczenie, więc zrobiłem box, ustawiłem odpowiednie parametry, włączam edit mesh, włączam polygon, select all, flip, i wyłączam polygon. A moje pudełko zamiast przybrać kształt pomieszczenia z cieniowanymi ścianami zrobiło się czarne. Co zrobiłem źle? Prawdopodobnie jakiś parametr mam ustawiony błędnie - pytanie, który parametr i jak ustawić ten parametr prawidłowo ?

 

Będę zobowiązany za pomoc.

Fado

P.S. Podobny problem komunikował już Heads Hunter 12.03.2008, ale nie uzyskał precyzyjnej odpowiedzi :)

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1,5k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli z zewnatrz sciany sa czarne to jest ok, wstawisz kamere do srodka i bedzie ok, bo wlasnie od wewnatrz sciany beda wygladac dobrze, na tym polega odwracanie normalnych

 

a poza tym sa duzo lepsze sposoby na modelowanie wnetrz;) obrysuj z gory linia 2d ksztalt pokoju, modyfikator extrude, odznacz cap start i cap end, podziel siatke jak chcesz (sub-object edge, wybierasz odpowiednie krawedzie i "connect") usun polygony gdzie beda okna i drzwi i modyfikator shell na calosc

sufit i podloge dorobisz juz dowolnym sposobem

Napisano

Dziękuję ! Postaram się zastosować drugą metodę.

Pierwszą metodę zastosowałem na podstawie przykładu z książki "3ds max 9. Modelowanie i animacja". Zdaniem autorki daje ona poprawny rezultat, czego dowodzą ilustracje.

 

fado

Napisano

Warto też nadawać scianą grubość np. kozystająć z modyfikatora "shell" zeby uniknąć artefaktów przy renderingu.

Napisano

Po odwróceniu normali w object properities zaznacz backface cull. Dzięki temu ściany nie będą zasłaniały tego co jest w środku.

Napisano

Dziękuję bardzo ! Zadziałało ! Pozdrowienia ! Fado.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.