JackVasi Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 Witam. Muszę wymodelować ławkę szkolną, taką zwykłą, parę profili metalowy pospawanych ze sobą i blat. I tutaj pytanie. Jak realistycznie wykonać spawy? Po 1 modeling. Chodzi mi o ładne nieregularne wybrzuszenia i łączenia. Po 2 mapping. Spawy często prowadzą do lekkich przebarwień metalu. Jak wykonać mapę typu 1 kolor normalny 2 kolor na spawach? Kiedyś była tu taka scenka, bardzo dawno temu. W tytule coś tam Obsolete czy jakoś tak. Taki robot na czerwonym rowerku :P Cieżko mi opisać. I tam były takię piekne spawy o jakie mi chodzi. Autor chyba mówił coś o mapie Blend, ale wogóle się na mapach nie znam. Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dynia Napisano 21 Kwiecień 2009 Share Napisano 21 Kwiecień 2009 http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=32736 Pewnie praca Hynola a co do spawów mozesz noise modyfikatorem je robić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JackVasi Napisano 21 Kwiecień 2009 Autor Share Napisano 21 Kwiecień 2009 O tak, dokładnie o to. Jak to noise? Możesz to dokładniej opisać? Byłbym wielce wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawelkos Napisano 22 Kwiecień 2009 Share Napisano 22 Kwiecień 2009 Zaznaczasz polygony gdzie ma byc spaw, mozesz je detach'owac jako osobny obiekt, nalozyc modyfikator noise i pozniej zapodac jeszcze Turbosmooth na to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi