Skocz do zawartości

Problem z wypalaniem normalek


pastor44

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Cały dzień dziś siedzę na próbą wypalenia normalki z obiektu hi poly na low poly, niestety bezskutecznie.

Przerobiłem kilka tutków potem juz bez tutków na najprostszych obiektach i nic.

Reinstalowałem nawet Maxa i w dalszym ciągu nic

Próbowałem ze zwykłym szescianem jednym low drugim hi z wklęsnieciem w scianie. Unwrapuje lowa,ustawiam je na sobie, zaznaczam low i 0

projekcja z lowa n high, poprawiam cage.

Dalej wybieram jeszcze tak jak w tutkach reszte opcji

i renderowało mi normalke taką jak zunwrapowałem dla modelu low

tyle ze bez wgłebienia z modelu high.

Zainstalowałem 9 maxa ale tam cos nie chce mi dziłac nawet bo mam zielone tło w viewporcie.

Aha i pozatym to nie wiem czemu ale nie działa mi juz w max 2009 też alt+x mimo ze jest dobrze zbindowana na klawiaturze bo sprawdzałem (w max 9 działa)

-problem rozwiązany

na początku wyeksportowałem model do fxb

wykasowałem całego maxa i nastepnie zainstalowałem go na

innej partycji

Problem wypalania,krzaczących się materiałów i alt+x zniknął

dodam ze mam zainstalowaną Viste i laptopa.

Pozdrawiam

Piotr

Edytowane przez pastor44
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności