Napisano 24 Kwiecień 200916 l Witam Cały dzień dziś siedzę na próbą wypalenia normalki z obiektu hi poly na low poly, niestety bezskutecznie. Przerobiłem kilka tutków potem juz bez tutków na najprostszych obiektach i nic. Reinstalowałem nawet Maxa i w dalszym ciągu nic Próbowałem ze zwykłym szescianem jednym low drugim hi z wklęsnieciem w scianie. Unwrapuje lowa,ustawiam je na sobie, zaznaczam low i 0 projekcja z lowa n high, poprawiam cage. Dalej wybieram jeszcze tak jak w tutkach reszte opcji i renderowało mi normalke taką jak zunwrapowałem dla modelu low tyle ze bez wgłebienia z modelu high. Zainstalowałem 9 maxa ale tam cos nie chce mi dziłac nawet bo mam zielone tło w viewporcie. Aha i pozatym to nie wiem czemu ale nie działa mi juz w max 2009 też alt+x mimo ze jest dobrze zbindowana na klawiaturze bo sprawdzałem (w max 9 działa) -problem rozwiązany na początku wyeksportowałem model do fxb wykasowałem całego maxa i nastepnie zainstalowałem go na innej partycji Problem wypalania,krzaczących się materiałów i alt+x zniknął dodam ze mam zainstalowaną Viste i laptopa. Pozdrawiam Piotr Edytowane 25 Kwiecień 200916 l przez pastor44
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto