Jump to content

Stary pędzel - jak wymodelować?


szlogoon
 Share

Recommended Posts

Witam mam do wymodelowania stary pędzel do golenia. Ma może ktoś pomysł jak zrobic włosie do niego? Próbowałem Hair and Fur próbowalem Scatter. Pędzel ma być stary i w trzech wariantach suchy, zamoczony w mleku i w soku. Wiec potrzebuje możliwości modelowania przynajmniej cześci włosow i możliwości teksturowania ich. Hair jest ciężko wymodelowac nie mówiąc o teksturowaniu, a scatter obraca włosy tak jak mu sie podoba i zawsze tak jak mi nie pasuje. Ma może ktoś pomysł jak to zrobić? Ja skłanialbym sie za Scatterem tylko jak sprawic zeby włosy obracaly sie wokół osi środkowej pędzla a nie wokół własnej.

Link to comment
Share on other sites

Suchy: hair&fur, ale w oparciu o splajny, jakie sam zdefiniujesz. To da ci kontrolę nad kształtem włosia.

Mokre włosy proponuję wymodelować na poligonach, dodać do tego odpowiedni bump, może kilka tekstur z alphą na plane'ach i ewentualnie kilka luźnych włosków hair&fur'em lub samymi splajnami.

Link to comment
Share on other sites

Pomocy!!!!

 

Jak nadac teksture wlosom (hair and fur)?? Probowalem przez mape->bitmap itd. podkladlem to pod korzen i koncowke nawet pod mutant ale nie działalo. Jest jakas mozliwosc zeby włosy miały taka tekstore jak sie chce ?? Kolejne pytanie dotyczy tez wlosow "node" gdy wybieram swojego splajna to wlosy przechodza przez powierzchnie w dol i chyba w nieskonczonosc... co robie zle ??

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy