Skocz do zawartości

Stary pędzel - jak wymodelować?


szlogoon

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam do wymodelowania stary pędzel do golenia. Ma może ktoś pomysł jak zrobic włosie do niego? Próbowałem Hair and Fur próbowalem Scatter. Pędzel ma być stary i w trzech wariantach suchy, zamoczony w mleku i w soku. Wiec potrzebuje możliwości modelowania przynajmniej cześci włosow i możliwości teksturowania ich. Hair jest ciężko wymodelowac nie mówiąc o teksturowaniu, a scatter obraca włosy tak jak mu sie podoba i zawsze tak jak mi nie pasuje. Ma może ktoś pomysł jak to zrobić? Ja skłanialbym sie za Scatterem tylko jak sprawic zeby włosy obracaly sie wokół osi środkowej pędzla a nie wokół własnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Suchy: hair&fur, ale w oparciu o splajny, jakie sam zdefiniujesz. To da ci kontrolę nad kształtem włosia.

Mokre włosy proponuję wymodelować na poligonach, dodać do tego odpowiedni bump, może kilka tekstur z alphą na plane'ach i ewentualnie kilka luźnych włosków hair&fur'em lub samymi splajnami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pomocy!!!!

 

Jak nadac teksture wlosom (hair and fur)?? Probowalem przez mape->bitmap itd. podkladlem to pod korzen i koncowke nawet pod mutant ale nie działalo. Jest jakas mozliwosc zeby włosy miały taka tekstore jak sie chce ?? Kolejne pytanie dotyczy tez wlosow "node" gdy wybieram swojego splajna to wlosy przechodza przez powierzchnie w dol i chyba w nieskonczonosc... co robie zle ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności