Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Darkness incoming to mój mod który robię. Mam z nim jeden mały kłopot. Jak zrobię model, to często kopiuje jedną połowę i obracam ją jako mirror x. Lecz podczas texturowania widać przeciwległą texture.

 

\/ z tej strony patrzymy

 

___

___

 

 

Jak mam to zrobić by tak się nie działo? Czy jest opcja która by mogła zastąpić takie kopiowanie i mirror?

Edytowane przez LordUnderworld
  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak zadales pytanie, ze nie wiadomo o co chodzi.

Jakis zrzut ekranu pewnie by pomogl.

Jakbym mial strzelac to pewnie masz odwrocone normale.

Po skopiowaniu i odwroceniu polowki zaznacz wszystko i policz normale od nowa. Albo odwroc normale na sciankach, ktore sa widoczne ze zlej strony.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności