LordUnderworld Napisano 29 Kwiecień 2009 Napisano 29 Kwiecień 2009 (edytowane) Darkness incoming to mój mod który robię. Mam z nim jeden mały kłopot. Jak zrobię model, to często kopiuje jedną połowę i obracam ją jako mirror x. Lecz podczas texturowania widać przeciwległą texture. \/ z tej strony patrzymy ___ ___ Jak mam to zrobić by tak się nie działo? Czy jest opcja która by mogła zastąpić takie kopiowanie i mirror? Edytowane 30 Kwiecień 2009 przez LordUnderworld
mara Napisano 4 Maj 2009 Napisano 4 Maj 2009 ja nie zrozumiałem - czy powinny być widoczne jakieś obrazki?
pkowal1982 Napisano 4 Maj 2009 Napisano 4 Maj 2009 Tak zadales pytanie, ze nie wiadomo o co chodzi. Jakis zrzut ekranu pewnie by pomogl. Jakbym mial strzelac to pewnie masz odwrocone normale. Po skopiowaniu i odwroceniu polowki zaznacz wszystko i policz normale od nowa. Albo odwroc normale na sciankach, ktore sa widoczne ze zlej strony.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się