Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Pierwszy post i pierwsza postać do gry. Nie miałem conceptartu i robiłem z głowy. Jest to postać na której się uczyłem. Na obecną chwilę kilka rzeczy pozmieniałbym, część nawet zrobił od nowa i dodał kilka elementów, ale zamiast marnować na nią więcej czasu wolę zająć się czymś nowym, pamiętając co poprzednio zrobiłem źle.

Postać od początku zamierzałem przetestować w silniku unreala3, więc używałem szkieletu przygotowanego przez epica. Miało to spory wpływ na proporcje ale i tak starałem się utrzymać je bardziej ludzkie i nie tak karykaturalne jak w UT3.

Napiszcie co byście poprawili i na co powinienem zwrócić uwagę robiąc następną postać. Proszę żebyście wszelkie rady i krytykę poparli krótkim wyjaśnieniem. Przykładowo samo „ źle dobrana kolorystyka” nic nie wnosi, natomiast „źle dobrana kolorystyka: barwy powinny bardziej wyeksponować detale” ma dla mnie znaczenie i za taką krytykę będę wam wdzięczny. Oczywiście to samo tyczy się poparcia, jeśli coś zrobiłem dobrze:)

Załączam siatkę i kilka screenów. A jeżeli ktoś ma ochotę osobiście przetestować ją w grze to: Fileplayground, FilePlanet, mirror

 

 

ut1.jpg

bodymaps.th.jpgfacemaps.th.jpg

 

sc1psj.jpg

sc2p.jpg

sc3d.jpg

sc4p.jpg

79048355.th.jpg87547377.th.jpg19759159.th.jpg83343981.th.jpg44115321.th.jpg

Edytowane przez Taran

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

ogolnie to chyba zmontowane poprawnie - mi sie klimatycznie srednio podoba- nieco smiesznie prezentuje ie "obuwie" tej ekipy - jakies takie czerwone swinki morskie ;)

Napisano

Fajnie, że udało Ci się go poprawnie wyeksportować do unreala. Siatka w porządku, a jeśli chodzi o design, to rzeczywiście szału nie ma, ale do dramatu jeszcze daleko. Najważniejsze, że czegoś się nauczyłeś :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności