Verget Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 Witam, Przymierzam się do wymodelowania organów, ale nie bardzo wiem jak wymodelować kształt piszczałek, o takich jak choćby na tym zdjęciu http://www.lauraramseyrussell.com/images/organ_pipes.JPG Jestem początkujący, stąd też moje pytanie. Czy mógłby mi ktoś napisać w jaki sposób mogę uzyskać podobny kształt? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tores Napisano 2 Maj 2009 Share Napisano 2 Maj 2009 Napisałbym ci co i jak ale myślę, że powinieneś najpierw zobaczyć jakikolwiek tutorial o polymodelingu albo chociaż o cięciu za pomocą boleana które są na stronie maxa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verget Napisano 3 Maj 2009 Autor Share Napisano 3 Maj 2009 Zajrzę, ale mógłbyś mi to napisać ? co i jak ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
indian Napisano 3 Maj 2009 Share Napisano 3 Maj 2009 tworzysz tube, wycinasz kształt narzędziem cut, chamferujesz odpowiednie krawędzie i git. Oczywiście jeżeli chodzi o maxa. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piotrek Napisano 3 Maj 2009 Share Napisano 3 Maj 2009 Wielki szacunek, za modelowanie organów, ale słuchaj kolegów ─ poczytaj jakieś tutki o modelowaniu. Ciężko powiedzieć, jak coś wymodelować dokładnie, bo za chwilę pojawi się pytanie, jak wymodelować np. prospekt, a później jak jeszcze coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verget Napisano 3 Maj 2009 Autor Share Napisano 3 Maj 2009 Organy to moja pasja, instrument cudowny, toteż stąd mój pomysł ;). A czy moglibyście mi doradzić w jakim renderze to próbować? V ray, mental ray? Pozdrawiam;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...