Verget Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Witam, Przymierzam się do wymodelowania organów, ale nie bardzo wiem jak wymodelować kształt piszczałek, o takich jak choćby na tym zdjęciu http://www.lauraramseyrussell.com/images/organ_pipes.JPG Jestem początkujący, stąd też moje pytanie. Czy mógłby mi ktoś napisać w jaki sposób mogę uzyskać podobny kształt? Pozdrawiam
Tores Napisano 2 Maj 2009 Napisano 2 Maj 2009 Napisałbym ci co i jak ale myślę, że powinieneś najpierw zobaczyć jakikolwiek tutorial o polymodelingu albo chociaż o cięciu za pomocą boleana które są na stronie maxa.
indian Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 tworzysz tube, wycinasz kształt narzędziem cut, chamferujesz odpowiednie krawędzie i git. Oczywiście jeżeli chodzi o maxa. pozdro
piotrek Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 Wielki szacunek, za modelowanie organów, ale słuchaj kolegów ─ poczytaj jakieś tutki o modelowaniu. Ciężko powiedzieć, jak coś wymodelować dokładnie, bo za chwilę pojawi się pytanie, jak wymodelować np. prospekt, a później jak jeszcze coś innego.
Verget Napisano 3 Maj 2009 Autor Napisano 3 Maj 2009 Organy to moja pasja, instrument cudowny, toteż stąd mój pomysł ;). A czy moglibyście mi doradzić w jakim renderze to próbować? V ray, mental ray? Pozdrawiam;)
mirach Napisano 3 Maj 2009 Napisano 3 Maj 2009 Pierw wymodeluj, o renderera bedziesz sie martwil jak juz bedziesz mial model.
Verget Napisano 4 Maj 2009 Autor Napisano 4 Maj 2009 No oczywiście zaczęły się schody... Zrobiłem sobie rurę za pomocą "tube" zeskalowałem dół a dziurę wyciąłem booleanem. Chciałbym teraz zrobić przykrywkę tej dziury tylko nie bardzo wiem jak to zrobić,bo przy użyciu spline'a i extrude się knoci i nie wychodzi... Załączam screeny tego mojego "wynalazku"
Rekomendowane odpowiedzi