Napisano 11 Maj 200915 l Witam. Tworzę dworzec, pewnie się dziwicie gdzie tu jest dworzec :). Otóż to ujęcie pokazuję tył budynku/ kasy gdzie sprzedają bilety. Budynek ten jest zabytkowy wybudowany ok. 1830 roku, mieści się w miecie o nazwie Puszczykowo (ok 13km od Poznania, często tamtędy przejeżdżam). Jak na razie model ogólny mam gotowy, na wszystkim jest materiał standard, bo ustawiam światło, które już chyba ustawiłem poprawnie :). Proszę o jakieś instrukcje co poprawić w modelach, bo chciałbym brać się za materiały...
Napisano 11 Maj 200915 l Widzę coś niepokojącego oknach budynku w głębi Pewnie ci się polygony pokryły przy extrudowaniu do środka - musisz odsunąć ten z tyłu. Chociaż i nad oknami coś niezbyt wygląda, więc może to tylko viewport kaszani A tak to fajnie że chodnik popsuty i ogólnie dbasz o szczegół
Napisano 11 Maj 200915 l Autor Tak, jak na razie krata fruwa :) Co o tych okien..hymm.. Bardzo mozliwe, że widok psuje wszystko, o okno to ma ramę i szyby wymodelowane z jednego polygona :)
Napisano 14 Maj 200915 l Autor Mały upek.. Coś mi się stało ze sterami od karty graf i nie wyświetla mi HDRI :/ Może przez to, że robiłem format i coś sknociłem... Ok.. Ogólnie mi chodzi o to jak mogę poprawić i co zmienić w chodniku i liściach drzewa? Bo mi nie pasują.
Napisano 14 Maj 200915 l Wydaje mi sie, ze miedzy płytami chodnikowymi powinna byc jakas ziemie czy cus. Teraz wygląda to tak, jakby te płyty były luzno połozone obok siebie.
Napisano 14 Maj 200915 l Nic za bardzo nie widać. Materiały leżą, światło słabe, render mały, AA skaszanione
Napisano 14 Maj 200915 l Ułam/zniszcz: stopień na krawędzi, krawężnik, kanty framug i to co wyżej. A i popraw ten krawężnik w miejscu gdzie się spotyka z drugim pod kątem 90 bo one jakoś inaczej są łączone - chyba, może się mylę ;)
Napisano 19 Maj 200915 l Autor Masakra!! Mógł by mi ktoś jakoś pomóc poprzez napisanie mi jak zrobić dobry materiał ziemi oraz chodnika? :)
Napisano 19 Maj 200915 l za duży bump jest... i przez to Ci się schrzaniło :) tak propo to weź to zmapuj, bo jak tam Ci odstaje ten chodnik to Ci się tekstura rozciągnęła. Podobnie jest tam gdzie masz wnęki: Kraty, okna, te zamurowane drzwi... i ten płot tam w tle to chyba za duży jest
Napisano 19 Maj 200915 l Autor Taa... Pewnie.. Ty myślisz, że ja nie zmapowałem? Może jest źle, ale po co mam teraz mapować jak materiały są kiepskie?! Tam gdzie są okna i drzwi (nie są zamurowane) nie ma jeszcze tekstury tzn. jest ale tylko przez to, że mi uciekła... Bump, tylko przy chodniku i dlatego proszę o pomoc przy materiale!
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto