kłapouchy Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Witam. Tworzę dworzec, pewnie się dziwicie gdzie tu jest dworzec :). Otóż to ujęcie pokazuję tył budynku/ kasy gdzie sprzedają bilety. Budynek ten jest zabytkowy wybudowany ok. 1830 roku, mieści się w miecie o nazwie Puszczykowo (ok 13km od Poznania, często tamtędy przejeżdżam). Jak na razie model ogólny mam gotowy, na wszystkim jest materiał standard, bo ustawiam światło, które już chyba ustawiłem poprawnie :). Proszę o jakieś instrukcje co poprawić w modelach, bo chciałbym brać się za materiały...
mkeruj Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Widzę coś niepokojącego oknach budynku w głębi Pewnie ci się polygony pokryły przy extrudowaniu do środka - musisz odsunąć ten z tyłu. Chociaż i nad oknami coś niezbyt wygląda, więc może to tylko viewport kaszani A tak to fajnie że chodnik popsuty i ogólnie dbasz o szczegół
Adamek Napisano 11 Maj 2009 Napisano 11 Maj 2009 Czy kata w oknie wisi? I piorunochron przebił rynnę....
kłapouchy Napisano 11 Maj 2009 Autor Napisano 11 Maj 2009 Tak, jak na razie krata fruwa :) Co o tych okien..hymm.. Bardzo mozliwe, że widok psuje wszystko, o okno to ma ramę i szyby wymodelowane z jednego polygona :)
kłapouchy Napisano 14 Maj 2009 Autor Napisano 14 Maj 2009 Mały upek.. Coś mi się stało ze sterami od karty graf i nie wyświetla mi HDRI :/ Może przez to, że robiłem format i coś sknociłem... Ok.. Ogólnie mi chodzi o to jak mogę poprawić i co zmienić w chodniku i liściach drzewa? Bo mi nie pasują.
slayer2004 Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Wydaje mi sie, ze miedzy płytami chodnikowymi powinna byc jakas ziemie czy cus. Teraz wygląda to tak, jakby te płyty były luzno połozone obok siebie.
mkeruj Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Nic za bardzo nie widać. Materiały leżą, światło słabe, render mały, AA skaszanione
Oleksiak Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Ułam/zniszcz: stopień na krawędzi, krawężnik, kanty framug i to co wyżej. A i popraw ten krawężnik w miejscu gdzie się spotyka z drugim pod kątem 90 bo one jakoś inaczej są łączone - chyba, może się mylę ;)
kłapouchy Napisano 19 Maj 2009 Autor Napisano 19 Maj 2009 Masakra!! Mógł by mi ktoś jakoś pomóc poprzez napisanie mi jak zrobić dobry materiał ziemi oraz chodnika? :)
Eddy__ Napisano 19 Maj 2009 Napisano 19 Maj 2009 za duży bump jest... i przez to Ci się schrzaniło :) tak propo to weź to zmapuj, bo jak tam Ci odstaje ten chodnik to Ci się tekstura rozciągnęła. Podobnie jest tam gdzie masz wnęki: Kraty, okna, te zamurowane drzwi... i ten płot tam w tle to chyba za duży jest
kłapouchy Napisano 19 Maj 2009 Autor Napisano 19 Maj 2009 Taa... Pewnie.. Ty myślisz, że ja nie zmapowałem? Może jest źle, ale po co mam teraz mapować jak materiały są kiepskie?! Tam gdzie są okna i drzwi (nie są zamurowane) nie ma jeszcze tekstury tzn. jest ale tylko przez to, że mi uciekła... Bump, tylko przy chodniku i dlatego proszę o pomoc przy materiale!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się