Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam.

Tworzę dworzec, pewnie się dziwicie gdzie tu jest dworzec :). Otóż to ujęcie pokazuję tył budynku/ kasy gdzie sprzedają bilety. Budynek ten jest zabytkowy wybudowany ok. 1830 roku, mieści się w miecie o nazwie Puszczykowo (ok 13km od Poznania, często tamtędy przejeżdżam).

 

Jak na razie model ogólny mam gotowy, na wszystkim jest materiał standard, bo ustawiam światło, które już chyba ustawiłem poprawnie :).

Proszę o jakieś instrukcje co poprawić w modelach, bo chciałbym brać się za materiały...

 

siata.th.jpg

dworzec1.th.png

  • Odpowiedzi 11
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Widzę coś niepokojącego oknach budynku w głębi

Pewnie ci się polygony pokryły przy extrudowaniu do środka - musisz odsunąć ten z tyłu.

Chociaż i nad oknami coś niezbyt wygląda, więc może to tylko viewport kaszani

 

A tak to fajnie że chodnik popsuty i ogólnie dbasz o szczegół

Napisano
  • Autor

Tak, jak na razie krata fruwa :)

Co o tych okien..hymm.. Bardzo mozliwe, że widok psuje wszystko, o okno to ma ramę i szyby wymodelowane z jednego polygona :)

Napisano
  • Autor

Mały upek..

najnowszy.th.png

 

Coś mi się stało ze sterami od karty graf i nie wyświetla mi HDRI :/ Może przez to, że robiłem format i coś sknociłem...

Ok.. Ogólnie mi chodzi o to jak mogę poprawić i co zmienić w chodniku i liściach drzewa? Bo mi nie pasują.

Napisano

Wydaje mi sie, ze miedzy płytami chodnikowymi powinna byc jakas ziemie czy cus. Teraz wygląda to tak, jakby te płyty były luzno połozone obok siebie.

Napisano

Nic za bardzo nie widać.

Materiały leżą, światło słabe, render mały, AA skaszanione

Napisano

Ułam/zniszcz: stopień na krawędzi, krawężnik, kanty framug i to co wyżej. A i popraw ten krawężnik w miejscu gdzie się spotyka z drugim pod kątem 90 bo one jakoś inaczej są łączone - chyba, może się mylę ;)

Napisano
  • Autor

Masakra!!

text123.png

 

Mógł by mi ktoś jakoś pomóc poprzez napisanie mi jak zrobić dobry materiał ziemi oraz chodnika? :)

Napisano

za duży bump jest... i przez to Ci się schrzaniło :) tak propo to weź to zmapuj, bo jak tam Ci odstaje ten chodnik to Ci się tekstura rozciągnęła. Podobnie jest tam gdzie masz wnęki: Kraty, okna, te zamurowane drzwi... i ten płot tam w tle to chyba za duży jest

Napisano
  • Autor

Taa... Pewnie.. Ty myślisz, że ja nie zmapowałem? Może jest źle, ale po co mam teraz mapować jak materiały są kiepskie?! Tam gdzie są okna i drzwi (nie są zamurowane) nie ma jeszcze tekstury tzn. jest ale tylko przez to, że mi uciekła...

Bump, tylko przy chodniku i dlatego proszę o pomoc przy materiale!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności