Napisano 14 Maj 200915 l nie wiem dlaczego na pewnych komputerach mogę używać psd w blenderze a na niektórych nie używam softu: blender 2.48a, python 2.5.2 (ze zmiennymi środowiskowymi pythonpath w systemie), komputer na którym działają psdeki ma system windows xp 64, a na ktorym szwankuje jest vista 64, ale z tego co pamiętam problem pojawiał się wcześniej też na xp 32 wiecie na czym może polegać problem?
Napisano 14 Maj 200915 l Spróbowałabym skopiować wszystkie skrypty z działającego na niedziałający, ewentualnie cały katalog blendera (bo chyba na vistę i na xp jest ten sam), może mu po prostu brakuje jakiegoś pliku. (zamiast kopiować między systemami, możesz spróbować po prostu zciągnąć na nowo)
Napisano 14 Maj 200915 l Ania: ale otwieranie PSD działa poprzez Quicktime'a, a nie skrypt "If you have Quicktime installed, Blender attempts to link with it on startup. Quicktime versions 6 and 7 are reported to work, but the free "Alternative Quicktime" version 7 is reported to crash" cytat z blender.org a najlepiej spłaszczaj i zapisuj do TGA, bo wiele z warstw w Blendku nie skorzystasz (a po to jest PSD, hm?)
Napisano 15 Maj 200915 l Autor ua a to mnie zaskoczyłeś z tym quicktimem właśnie chodzi o to, żeby nie spłaszczać, żeby nie wykonywać dodatkowych akcji, normalnie pracuję sobie na psd i podglądam teksturę poprzez ctrl+S i alt+R w blenderze, w momencie gdy testuje różne rozwiązania wykonywanie dodatkowej akcji Save As, za każdym razem, może być irytujące dzięki za odpowiedzi /edit sprawdziłem - instalacja quicktime'a rozwiązała mój problem Edytowane 15 Maj 200915 l przez mara
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto