mara Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 nie wiem dlaczego na pewnych komputerach mogę używać psd w blenderze a na niektórych nie używam softu: blender 2.48a, python 2.5.2 (ze zmiennymi środowiskowymi pythonpath w systemie), komputer na którym działają psdeki ma system windows xp 64, a na ktorym szwankuje jest vista 64, ale z tego co pamiętam problem pojawiał się wcześniej też na xp 32 wiecie na czym może polegać problem?
Ania Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Spróbowałabym skopiować wszystkie skrypty z działającego na niedziałający, ewentualnie cały katalog blendera (bo chyba na vistę i na xp jest ten sam), może mu po prostu brakuje jakiegoś pliku. (zamiast kopiować między systemami, możesz spróbować po prostu zciągnąć na nowo)
muody Napisano 14 Maj 2009 Napisano 14 Maj 2009 Ania: ale otwieranie PSD działa poprzez Quicktime'a, a nie skrypt "If you have Quicktime installed, Blender attempts to link with it on startup. Quicktime versions 6 and 7 are reported to work, but the free "Alternative Quicktime" version 7 is reported to crash" cytat z blender.org a najlepiej spłaszczaj i zapisuj do TGA, bo wiele z warstw w Blendku nie skorzystasz (a po to jest PSD, hm?)
mara Napisano 15 Maj 2009 Autor Napisano 15 Maj 2009 (edytowane) ua a to mnie zaskoczyłeś z tym quicktimem właśnie chodzi o to, żeby nie spłaszczać, żeby nie wykonywać dodatkowych akcji, normalnie pracuję sobie na psd i podglądam teksturę poprzez ctrl+S i alt+R w blenderze, w momencie gdy testuje różne rozwiązania wykonywanie dodatkowej akcji Save As, za każdym razem, może być irytujące dzięki za odpowiedzi /edit sprawdziłem - instalacja quicktime'a rozwiązała mój problem Edytowane 15 Maj 2009 przez mara
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się