Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Mesh smooth. Powinieneś zgłebić tajniki box modellingu zamiast bawić się w boolean. Ale narazie przyj do przodu. Metoda prób i błędów uczy najlepiej. Tylko jeszcze jakoś ładnie połącz główkę z gryfem i będzie ok.

  • Odpowiedzi 63
  • Wyświetleń 5,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

No dobra... Jeszcze mostek:

 

up1b.jpg

 

Natomiast połączenie główki z gryfem to jedynie kilka chamferów. Nie da rady inaczej, bo siatkę główki rozwaliłem booleanem ;/ Z cholere nie idzie tego połączyć... Musi zostać tak:

 

up2.jpg

Napisano

zostaw ten model, bo z początku się pogubiłeś. Machnij se prostszy model. Głowa by się połamała od naciągu strun. Naciąg nylonów z tego co pamiętam to chyba 40kg.

Napisano

Ech. Jest w tym pewnie trochę racji, ale po pracy jaką w to włożyłem nie widzi mi się tego tak zostawiać. Spróbuję oteksturować i zobaczymy co z tego będzie. Kilka teksturek:

 

up1u.jpg

Napisano

otwór jest chyba na pewno za mały :D a tak poza tym to proponuję tak jak inni zacząć od nowa :)

Napisano

Dobra... Zabieram się za jakąś wizkę. Jeszcze rzucę jeden renderek na pożegnanie. Najbardziej zbliżone założeniu:

 

gitara.jpg

Napisano

Ciagle sie uczymy moze na nastepny raz Ci wyjdzie tak jak bedziesz chcial. Ogolnie nie jest zle ale chyba zly material albo swiatlo troche za ostre ;]

Napisano

jako model, który miałby stać w jakimś pokoju nie w głównym planie to by nawet dawał radę ;) ale materiały leżą i oświetlenie :) nad tym też musisz popracować, ale najpierw modelling

Napisano

Kształt pudła do poprawy. Wogóle render zabija na miejscu. Straciłem wzrok na dobre kilka minut ;p Gryf wygląda jakby się rozszerzał ale jest późno i mogę pisać bzdury;] Wogóle to proponuję dać clay render ew. siatki. Będziemy ci służyć radą abyś poprawił modelling a dopiero potem scenka. Jestem przekonany że z samego modelu jesteś w stanie więcej wycisnąć ;p Podłóż sobie jako refke i dopracuj proporcje i kształt pudła.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/File:Classical_Guitar_two_views.jpg

Napisano

za ostre swiatlo jak zauwazyli juz poprzednicy. Podoba mi sie material stojaka, ale jest on chyba bardzo prosty:] Zrob scenke w oddali z futeralem ktory potraktujesz DOFem, co Ty na to?

Napisano

Szysia napisal ze to byl render na zakonczenie i ze przechodzi do robienia wizki a gitare juz zostawia i daje sobie z nia spokoj

Napisano

OOO matko-córko ale syf - wybacz nie mogę na to patrzeć. Model jeszcze jakoś przeżyje choć proporcje skopane, a pudło ma zły kształt ale render jest obleśny, aż mi się odechciało dziś grać. AA Ci siada na strunach. Struny podobno miały być nylonowe (czy się mylę ?), a wyszły jakie wyszły. Gryf zbyt szeroki.

 

Jedyne co wygląda "dobrze" to "stojak", który swoją drogą dziwne że jest z metalu. Tutaj mogę się mylić ale takie stojaki raczej robi się z materiału który nie będzie obijał Ci pudła a to coś chromowanego to raczej nie trafione. Bierz przykład z Godzil"a http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=59485&page=2

 

Może dokończ ten projekt bo aż boli go tak zostawiać. Co do własnych konceptów proponuje następnym razem sobie to choć trochę rozrysować na kartce czy coś bo ... no wiesz co potem wychodzi;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności