Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

Przy imporcie obiektów z acada do maxa (posiadam ver. 8) obiekty okrągłe mam kanciaste. Nie pomaga modyfikator smooth, który tylko wygładza powierzchnię, ale nie likwiduje kantów bryły. Próbowałem różnych poleceń, aby wygładzić obiekt w maxie, ale żadne nie pomagało. W niewielkim stopniu pomaga export obiektu z acada do formatu .3ds i późniejszy import tego pliku do maxa, ale sam obiekt przechodzi z jakimiś "szumami" i jest mniej edytowalny w maxie. Zamieszczam rysunek problemu oraz drugi po poleceniu smooth. Nie wiem co mam modyfikować, czy obiekt w acadzie, czy już zaimportowany obiekt w maxie. Proszę o pomoc.

Edytowane przez Yarek68

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 771
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

importując geometrię z cada za ilosc segmentów na zaokrąglanych powierzchniach odpowiada paramatr surface daviation, w oknie importu, im mniejszy tym siatka będzie gęstsza, ale niema tutaj standardu, najlepiej zaimportować to kilka razy z inną wartoscia, i wybrać sobie ta najlepsza

Napisano
  • Autor
importując geometrię z cada za ilosc segmentów na zaokrąglanych powierzchniach odpowiada paramatr surface daviation, w oknie importu, im mniejszy tym siatka będzie gęstsza, ale niema tutaj standardu, najlepiej zaimportować to kilka razy z inną wartoscia, i wybrać sobie ta najlepsza

 

 

... proste i genialne. Pomogło. Ja też tego próbowałem, ale zwiększałem tę wartość pow. 1. A należy ją zmniejszyć do np. 0,1. Wielkie dzięki. Zamieszczam próbkę po naniesieniu poprawki.

 

dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności