Napisano 21 Maj 200915 l Przy pomocy MAXScript'a eksportuje dane dowolnego modelu do pliku tekstowego. Następnie odczytuje je własnym programikiem i wyświetlam model na ekranie przy pomocy OpenGL. Geometria i normalne eksportują się bez większych problemów, gorzej jest z UV'kami. Gdy koordynaty tekstury są prostym rzutowaniem na przykład "Planar" albo "Cylindrical" to wszystko działa, ale gdy "pokroję" je na więcej elementów w Unwrap UVW to po eksporcie otrzymuję bazgroły. UV wyciągam funkcją "getTVert". Jestem prawie pewien że w moim programie jest wszystko dobrze. Pomocna była by rada kogoś kto też robił własny eksporter :)
Napisano 22 Maj 200915 l Bardzo czesto uzywalem getTVert i nigdy nie mialem z ta funkcja problemow. Byc moze problem lezy gdzies w stacku obiektu?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto