PAKO Napisano 21 Maj 2009 Napisano 21 Maj 2009 Przy pomocy MAXScript'a eksportuje dane dowolnego modelu do pliku tekstowego. Następnie odczytuje je własnym programikiem i wyświetlam model na ekranie przy pomocy OpenGL. Geometria i normalne eksportują się bez większych problemów, gorzej jest z UV'kami. Gdy koordynaty tekstury są prostym rzutowaniem na przykład "Planar" albo "Cylindrical" to wszystko działa, ale gdy "pokroję" je na więcej elementów w Unwrap UVW to po eksporcie otrzymuję bazgroły. UV wyciągam funkcją "getTVert". Jestem prawie pewien że w moim programie jest wszystko dobrze. Pomocna była by rada kogoś kto też robił własny eksporter :)
Ziper Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Ja pobieram koordki uzywajac getMapVert i wszystko gra
lechoo Napisano 22 Maj 2009 Napisano 22 Maj 2009 Bardzo czesto uzywalem getTVert i nigdy nie mialem z ta funkcja problemow. Byc moze problem lezy gdzies w stacku obiektu?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się