mandragora Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Tak jak w temacie otóż rozłożyłem sobie ładnie uv i nalożyłem teksturę następnie na miejscach szwów zrobiłem projekcję uv z miejsca widzenia ale wcześniej stworzyłem drugie miejsce na uv. Wszystko ładnie zamieniłem guziczki w zakładce Mesh 1 uv ikona obiektu 2 uv ikona renderu. Teraz tworzę nowy materiałe z Tex Face i Shadeless i przechodzimy wtedy do wypalenia, wszystko ładnie idzie do czasu kiedy zobaczę co wyszło i tu pojawia się albo czarna tekstura albo tylko częściowo wypalona, zaznaczam iż do projekcji uv używałem tej samej tekstury.
Ania Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 Spróbuj bakować nie tym samym obiektem, ale skopiować i bakować selected to active, być może w ten sposób bedzie się dało. 1
mandragora Napisano 23 Maj 2009 Autor Napisano 23 Maj 2009 a możesz mi to szerzej wytłumaczyć. A może to przez to że używam tej samej tekstury, w każdym bądz razie już zapewne tego dziś nie sprawdzę.
Ania Napisano 23 Maj 2009 Napisano 23 Maj 2009 (edytowane) Próbowałam zrobić sposobem jaki opisałeś i też mi się nie udało. Spróbuj z dwoma różnymi teksturami, może się da. A jak nie, to w następujący sposób (próbowałam, działa): Kopiujesz objekt który ma dwa sety uv, nie przesuwając. Więc masz teraz Ob1 i Ob2. W pierwszym włączasz UV1, w drugim UV2. Wybierasz je kolejno z shiftem, najpierw Ob1 potem Ob2 (chcemy przenieść teksturę z Ob1 na Ob2). Po nazwie pod viewportem widzisz, który został wybrany ostatnio (bo w viewporcie wyglądają tak samo i są jeden na drugim). Teraz pod F10 pod Bake klikasz selected to active, i klikasz bake. Sprawdzasz czy się udało, i kasujesz Ob1. Edit: jednak niepotrzebnie, ale zostawiam opis, gdyby ci się zachciało bakować normale z objektu high poly na low poly to w ten sam sposób tylko bez kopiowania). TexFace itd. tak jak mówiłeś, ja na wszelki wypadek na Ob2 w okienku UV stworzyłam nową teksturę (Image > New), materiał był tylko na Ob1. Edit: Z dwoma różnymi teksturami działą tak jak pisałeś. Widocznie po prostu jest problem z nadpisywaniem tekstury z której w tej samej chwili czyta. Edytowane 23 Maj 2009 przez Ania
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się