Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Tak jak w temacie otóż rozłożyłem sobie ładnie uv i nalożyłem teksturę następnie na miejscach szwów zrobiłem projekcję uv z miejsca widzenia ale wcześniej stworzyłem drugie miejsce na uv. Wszystko ładnie zamieniłem guziczki w zakładce Mesh 1 uv ikona obiektu 2 uv ikona renderu. Teraz tworzę nowy materiałe z Tex Face i Shadeless i przechodzimy wtedy do wypalenia, wszystko ładnie idzie do czasu kiedy zobaczę co wyszło i tu pojawia się albo czarna tekstura albo tylko częściowo wypalona, zaznaczam iż do projekcji uv używałem tej samej tekstury.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Spróbuj bakować nie tym samym obiektem, ale skopiować i bakować selected to active, być może w ten sposób bedzie się dało.

Napisano
  • Autor

a możesz mi to szerzej wytłumaczyć. A może to przez to że używam tej samej tekstury, w każdym bądz razie już zapewne tego dziś nie sprawdzę.

Napisano

Próbowałam zrobić sposobem jaki opisałeś i też mi się nie udało.

 

Spróbuj z dwoma różnymi teksturami, może się da.

 

A jak nie, to w następujący sposób (próbowałam, działa):

Kopiujesz objekt który ma dwa sety uv, nie przesuwając. Więc masz teraz Ob1 i Ob2. W pierwszym włączasz UV1, w drugim UV2. Wybierasz je kolejno z shiftem, najpierw Ob1 potem Ob2 (chcemy przenieść teksturę z Ob1 na Ob2). Po nazwie pod viewportem widzisz, który został wybrany ostatnio (bo w viewporcie wyglądają tak samo i są jeden na drugim). Teraz pod F10 pod Bake klikasz selected to active, i klikasz bake. Sprawdzasz czy się udało, i kasujesz Ob1.

Edit: jednak niepotrzebnie, ale zostawiam opis, gdyby ci się zachciało bakować normale z objektu high poly na low poly to w ten sam sposób tylko bez kopiowania).

 

TexFace itd. tak jak mówiłeś, ja na wszelki wypadek na Ob2 w okienku UV stworzyłam nową teksturę (Image > New), materiał był tylko na Ob1.

 

Edit: Z dwoma różnymi teksturami działą tak jak pisałeś.

Widocznie po prostu jest problem z nadpisywaniem tekstury z której w tej samej chwili czyta.

Edytowane przez Ania

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.