Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czesc

 

Mój problem jest następujący. Zrobilem model postaci, następnie zrobiłem targety do Blend Shape'a twarzy i zrobilem rig, tylko zapomnialem na początku zrobic UV mape postaci głównej. Teraz gdy zmieniam wartosci w BS Editorze, UV mapa mi zmienia się i textura nalozona rozłazi się, a spowodowane to jest, tym, że każdy target ma innaczej ulozona UV mape. Czy da się jakos automatycznie przypisac taką samą UV mapę dla każdego targeta, żeby nie robić wszystkiego ręcznie?

 

Z góry dzieki za odpowiedz

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano
może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów.

 

Chyba Transfer Attributes chciales powiedziec, ale generalnie kolega ma racje - to Ci powinno sprawe zalatwic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności