Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Czesc

 

Mój problem jest następujący. Zrobilem model postaci, następnie zrobiłem targety do Blend Shape'a twarzy i zrobilem rig, tylko zapomnialem na początku zrobic UV mape postaci głównej. Teraz gdy zmieniam wartosci w BS Editorze, UV mapa mi zmienia się i textura nalozona rozłazi się, a spowodowane to jest, tym, że każdy target ma innaczej ulozona UV mape. Czy da się jakos automatycznie przypisac taką samą UV mapę dla każdego targeta, żeby nie robić wszystkiego ręcznie?

 

Z góry dzieki za odpowiedz

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 725
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów.

Napisano
może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów.

 

Chyba Transfer Attributes chciales powiedziec, ale generalnie kolega ma racje - to Ci powinno sprawe zalatwic.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności