Napisano 24 Maj 200915 l Czesc Mój problem jest następujący. Zrobilem model postaci, następnie zrobiłem targety do Blend Shape'a twarzy i zrobilem rig, tylko zapomnialem na początku zrobic UV mape postaci głównej. Teraz gdy zmieniam wartosci w BS Editorze, UV mapa mi zmienia się i textura nalozona rozłazi się, a spowodowane to jest, tym, że każdy target ma innaczej ulozona UV mape. Czy da się jakos automatycznie przypisac taką samą UV mapę dla każdego targeta, żeby nie robić wszystkiego ręcznie? Z góry dzieki za odpowiedz
Napisano 24 Maj 200915 l może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów.
Napisano 24 Maj 200915 l może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów. Chyba Transfer Attributes chciales powiedziec, ale generalnie kolega ma racje - to Ci powinno sprawe zalatwic.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto