Damienza Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 Czesc Mój problem jest następujący. Zrobilem model postaci, następnie zrobiłem targety do Blend Shape'a twarzy i zrobilem rig, tylko zapomnialem na początku zrobic UV mape postaci głównej. Teraz gdy zmieniam wartosci w BS Editorze, UV mapa mi zmienia się i textura nalozona rozłazi się, a spowodowane to jest, tym, że każdy target ma innaczej ulozona UV mape. Czy da się jakos automatycznie przypisac taką samą UV mapę dla każdego targeta, żeby nie robić wszystkiego ręcznie? Z góry dzieki za odpowiedz
Chrupek Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów.
beny Napisano 24 Maj 2009 Napisano 24 Maj 2009 może spróbuj Transform z menu Mesh (czyjakośtak), który to przenosi m.in UV mapę z identycznych obiektów. Chyba Transfer Attributes chciales powiedziec, ale generalnie kolega ma racje - to Ci powinno sprawe zalatwic.
Damienza Napisano 24 Maj 2009 Autor Napisano 24 Maj 2009 Dzięki wielkie, pomogło odrazu. Wątek do zamknięcia :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się