Rogal Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Ma ktoś jakieś tutoriale, jak zrobić kawe w 3ds max? Miałaby ona znajdowac się normalnie w filiżance. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beny Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Kolejny przyklad na to ze Max wyprzedza Maye - Maya kawy zrobic NIE POTRAFI :) ps. Sory za bezuzyteczny post ale nie wytrzymalem :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 W 3DSmaxie się nie da kawy zrobić, można za to herbatę z cukrem i z mlekiem. A tak poważnie to przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i zastanów się o co pytasz ludzi. Chodzi Ci o modelowanie, texturowanie, shader, animację czy o to ile powinna się parzyć żeby była smaczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Shogun 3D Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Stawiasz boxa, mapujesz, teksturujesz i masz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rogal Napisano 25 Maj 2009 Autor Share Napisano 25 Maj 2009 Dobra sorry, może napisze inaczej. Zaczynam przygodę z maxem i zdołałem już wymodelować dosyć ładną filiżankę. http://ifotos.pl/uploaded/134896.jpg Chciałem sobie zrobić scenę Filiżanka na talerzyku, a o niego oparta łyżeczka do kawy. Wszystko to by było w jakimś ładnym otoczeniu. No ale po co to wszystko jak w filiżance by nic nie było, a najlepiej żeby była i to kawa (taka już zaparzona). Są może jakieś tutoriale jak robić różnego rodzaju (płyny-w tym kawe- w tym modelowanie, texturowanie itd. tych płynów - w tym kawy) w max? Proszę was o pomoc :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ndru Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Nie jestem uzytkownikiem Maxa, ale chce podpowiedziec Ci jedna rzecz - 3d polega na oszustwie :) Nikt nie modeluje kawy, ktora ma byc w filizance - zrob zwykly disc, ktory wpasujesz w filizanke, nastepnie nalozysz na niego material, ktory bedzie fotografia kawy i juz. No chyba, ze ma byc to kawa, ktora sie rozbryzguje w tej filizance, to wtedy albo realflow, albo duzo cierpliwosci przy modelowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Touch Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 Wystarczy cylindryczna bryła wpisana w filiżankę, jak już wspomniał ndru, dobry shader (kawa jako płyn dość mocno odbija tym bardziej, ze jest ciemna zwykle), do tego całość zmapować i zrobić mapkę displacement dla uzyskania efektu pianki. Swego czasu robiłem coś podobnego dla zabawy i może nie wyszło idealnie, ale ja byłem zadowolony: Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ex3 Napisano 25 Maj 2009 Share Napisano 25 Maj 2009 A jak jesteś leniwy to zrób po prostu ciemnobrązowy krążek i nadaj mu shader jakiś mocno reflexyjny a na rogach podnieś jednego loopa o powiedzmy milimetr i będziesz miał piankę przy krawędzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się