Skocz do zawartości

Jak zrobić kawe


Rogal

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

W 3DSmaxie się nie da kawy zrobić, można za to herbatę z cukrem i z mlekiem.

A tak poważnie to przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i zastanów się o co pytasz ludzi.

Chodzi Ci o modelowanie, texturowanie, shader, animację czy o to ile powinna się parzyć żeby była smaczna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra sorry, może napisze inaczej. Zaczynam przygodę z maxem i zdołałem już wymodelować dosyć ładną filiżankę. http://ifotos.pl/uploaded/134896.jpg Chciałem sobie zrobić scenę Filiżanka na talerzyku, a o niego oparta łyżeczka do kawy. Wszystko to by było w jakimś ładnym otoczeniu. No ale po co to wszystko jak w filiżance by nic nie było, a najlepiej żeby była i to kawa (taka już zaparzona). Są może jakieś tutoriale jak robić różnego rodzaju (płyny-w tym kawe- w tym modelowanie, texturowanie itd. tych płynów - w tym kawy) w max? Proszę was o pomoc :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jestem uzytkownikiem Maxa, ale chce podpowiedziec Ci jedna rzecz - 3d polega na oszustwie :) Nikt nie modeluje kawy, ktora ma byc w filizance - zrob zwykly disc, ktory wpasujesz w filizanke, nastepnie nalozysz na niego material, ktory bedzie fotografia kawy i juz. No chyba, ze ma byc to kawa, ktora sie rozbryzguje w tej filizance, to wtedy albo realflow, albo duzo cierpliwosci przy modelowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy cylindryczna bryła wpisana w filiżankę, jak już wspomniał ndru, dobry shader (kawa jako płyn dość mocno odbija tym bardziej, ze jest ciemna zwykle), do tego całość zmapować i zrobić mapkę displacement dla uzyskania efektu pianki. Swego czasu robiłem coś podobnego dla zabawy i może nie wyszło idealnie, ale ja byłem zadowolony:

 

coffeecupps02.jpg

 

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak jesteś leniwy to zrób po prostu ciemnobrązowy krążek i nadaj mu shader jakiś mocno reflexyjny a na rogach podnieś jednego loopa o powiedzmy milimetr i będziesz miał piankę przy krawędzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności