Napisano 25 Maj 200915 l Ma ktoś jakieś tutoriale, jak zrobić kawe w 3ds max? Miałaby ona znajdowac się normalnie w filiżance. :)
Napisano 25 Maj 200915 l Kolejny przyklad na to ze Max wyprzedza Maye - Maya kawy zrobic NIE POTRAFI :) ps. Sory za bezuzyteczny post ale nie wytrzymalem :)
Napisano 25 Maj 200915 l W 3DSmaxie się nie da kawy zrobić, można za to herbatę z cukrem i z mlekiem. A tak poważnie to przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś i zastanów się o co pytasz ludzi. Chodzi Ci o modelowanie, texturowanie, shader, animację czy o to ile powinna się parzyć żeby była smaczna.
Napisano 25 Maj 200915 l Autor Dobra sorry, może napisze inaczej. Zaczynam przygodę z maxem i zdołałem już wymodelować dosyć ładną filiżankę. http://ifotos.pl/uploaded/134896.jpg Chciałem sobie zrobić scenę Filiżanka na talerzyku, a o niego oparta łyżeczka do kawy. Wszystko to by było w jakimś ładnym otoczeniu. No ale po co to wszystko jak w filiżance by nic nie było, a najlepiej żeby była i to kawa (taka już zaparzona). Są może jakieś tutoriale jak robić różnego rodzaju (płyny-w tym kawe- w tym modelowanie, texturowanie itd. tych płynów - w tym kawy) w max? Proszę was o pomoc :P
Napisano 25 Maj 200915 l Nie jestem uzytkownikiem Maxa, ale chce podpowiedziec Ci jedna rzecz - 3d polega na oszustwie :) Nikt nie modeluje kawy, ktora ma byc w filizance - zrob zwykly disc, ktory wpasujesz w filizanke, nastepnie nalozysz na niego material, ktory bedzie fotografia kawy i juz. No chyba, ze ma byc to kawa, ktora sie rozbryzguje w tej filizance, to wtedy albo realflow, albo duzo cierpliwosci przy modelowaniu.
Napisano 25 Maj 200915 l Wystarczy cylindryczna bryła wpisana w filiżankę, jak już wspomniał ndru, dobry shader (kawa jako płyn dość mocno odbija tym bardziej, ze jest ciemna zwykle), do tego całość zmapować i zrobić mapkę displacement dla uzyskania efektu pianki. Swego czasu robiłem coś podobnego dla zabawy i może nie wyszło idealnie, ale ja byłem zadowolony: Pozdr
Napisano 25 Maj 200915 l A jak jesteś leniwy to zrób po prostu ciemnobrązowy krążek i nadaj mu shader jakiś mocno reflexyjny a na rogach podnieś jednego loopa o powiedzmy milimetr i będziesz miał piankę przy krawędzi.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto