Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

czesc

ostatnio zajalem sie robieniem wlaki na miecze swietlne ( to juz chyba jakas plaga :). Problem w tym ze gdy ustawiam miecz ( line ) w miejscu jasnym ( np. na tle nieba ) staje sie on niewidoczny. Robie to zwyklym Glowem. Na powiedzmy tle trawy, ziemi czy czegokolwiek ciemnego miecz wyglada super ale gdy ktos go podniesie do gory to katastrofa....... Wiecie moze jak ustawic Glow z VP tak zeby wygladal zawsze tak samo bezwzgledu na tlo????

 

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Przenosze do \"pomocy\". Ale powiem Ci jak zrobic, bo to proste jest. nie rob tego glowem, zrob z modeli procedoralnych tych standardowych w maxie cylinder z zaokrąglonymi koncami, :pile\" czy jakos tak, nie pamietam, nastepnie w edytorze materiałow w opcji extended parameters, daj fallow na out, i ustaw na 100%, nastepnie self ilumination na wybrany kolor i 100%, bedzie tak jak chcesz, z mo blurem, z dofem i z czym tam chcesz.

Napisano

rzeczywiscie sposob o ktorym wspomnialem nie jest o wiele lepszy niz twoj pierwotny, to ze nie widac miecza na jasnym tle to dla tego ze jest zapewne za cieńki, daj mu grobość normalnego miecza, w stosunku do dłoni z 4 do 5 cm, i materiał z selfilumination na 100 z koloorem bialym. i bedzie go widac zawsze. do tego oczywiscie glow w efektach, a co do motion blur to nie wiem o co chodzi, bo jak dasz motion blur najzwyklejsze to standardowe z maxa, to wszystko działa, oczywiscie \"obiect\" a nie \"image\" ! w parametrach mo. blura!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności