Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Problem pojawił się znikąd - gdy wychodziłem z pracy jednego dnia wszystko było ok, następnego dnia rano viewporty zaczęły szaleć. Obiekty są półprzezroczyste i buforowanie Z mocno szwankuje.

 

Przykład:

krejzi.th.jpg

 

Próbowałem transparency sorting, clipping planes, software/hardware rendering (hardware w ogóle nie pokazuje polygonów, GeForce 9600) oraz backface cull. Nic nie działa. Miał ktoś taki problem wcześniej i poradził sobie z nim? Z góry dzięki za wszelką pomoc.

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 748
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

odpal zaawansowane ustawienia Nvidii i sprawdź, czy tam nie ma czegoś namieszanego.

Materiał to zwykły lambert? dzieje się tak tylko w tej scenie czy w każdej?

Napisano
  • Autor

Dzięki za odwiedzenie wątku.

W ustawieniach Nvidii nie ma nic podejrzanego, wszystko zdaje się być prawidłowo ustawione. Poza tym niczego nie zmieniałem gdy zaczęły się te dziwy. Materiał to lambert, ale z blinnem też się tak dzieje. We wszystkich scenach. Robiąc bardzo duży zoom efekt zdaje się minimalizować, ale jestem wtedy tak blisko obiektu, że widzę tylko fragment jednego polygona.

 

edit: Popróbowałem jeszcze granicznych wartości near clip plane i właściwie się naprawiło. Efekt występuje teraz tylko gdy obiekt jest daleko, ale to do przeżycia. Dzięki :)

Edytowane przez arev

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności