Napisano 1 Czerwiec 200915 l Problem pojawił się znikąd - gdy wychodziłem z pracy jednego dnia wszystko było ok, następnego dnia rano viewporty zaczęły szaleć. Obiekty są półprzezroczyste i buforowanie Z mocno szwankuje. Przykład: Próbowałem transparency sorting, clipping planes, software/hardware rendering (hardware w ogóle nie pokazuje polygonów, GeForce 9600) oraz backface cull. Nic nie działa. Miał ktoś taki problem wcześniej i poradził sobie z nim? Z góry dzięki za wszelką pomoc.
Napisano 1 Czerwiec 200915 l odpal zaawansowane ustawienia Nvidii i sprawdź, czy tam nie ma czegoś namieszanego. Materiał to zwykły lambert? dzieje się tak tylko w tej scenie czy w każdej?
Napisano 1 Czerwiec 200915 l Autor Dzięki za odwiedzenie wątku. W ustawieniach Nvidii nie ma nic podejrzanego, wszystko zdaje się być prawidłowo ustawione. Poza tym niczego nie zmieniałem gdy zaczęły się te dziwy. Materiał to lambert, ale z blinnem też się tak dzieje. We wszystkich scenach. Robiąc bardzo duży zoom efekt zdaje się minimalizować, ale jestem wtedy tak blisko obiektu, że widzę tylko fragment jednego polygona. edit: Popróbowałem jeszcze granicznych wartości near clip plane i właściwie się naprawiło. Efekt występuje teraz tylko gdy obiekt jest daleko, ale to do przeżycia. Dzięki :) Edytowane 1 Czerwiec 200915 l przez arev
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto