cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam! I ja postanowiłem pobawić się w tym dziale. Działając w 3d maxie od 3 tygodni postanowiłem rzucić się na głęboką wodę. Zacząłem modelować BMW X5. Siatka skomplikowana, ale chodzi mi o dokładność. Z czasem nauczę się oszczędności poligonów... Proszę o krytykę. Chcę wiedzieć co robię źle. Oto pierwsze próbne rendery: Edytowane 2 Czerwiec 2009 przez cdplastyk
tweety Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 Witam, Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.
blomd Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej.
cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Napisano 2 Czerwiec 2009 Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej. W poście napisałem proszę o krytykę, bo chcę się czegoś nauczyć. Piszesz mi popraw. Co mam poprawić według Ciebie?
blomd Napisano 2 Czerwiec 2009 Napisano 2 Czerwiec 2009 przede wszystkim jak to już kolega wyżej napisał to krzywiznę i trójkąty. Światła wyglądają okropnie. Całość wygląda jakoś dziwnie "organicznie" . To mają być ostre krawędzie. Oglądaj dużo referek.
cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Napisano 2 Czerwiec 2009 Rozumiem, że chodzi o to, że ma nie być trójkątów? Biorę się za światła.
latos Napisano 9 Czerwiec 2009 Napisano 9 Czerwiec 2009 Zawsze ciągni linię do końca. Nie pozostawiaj tak nie dociągniętych liniii.
cdplastyk Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Napisano 9 Czerwiec 2009 Czyli ogólnie lepiej więcej poligonów niż linia wychodząca z połowy krawędzi? Poprawię... Dzięki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się