Napisano 2 Czerwiec 200915 l Witam! I ja postanowiłem pobawić się w tym dziale. Działając w 3d maxie od 3 tygodni postanowiłem rzucić się na głęboką wodę. Zacząłem modelować BMW X5. Siatka skomplikowana, ale chodzi mi o dokładność. Z czasem nauczę się oszczędności poligonów... Proszę o krytykę. Chcę wiedzieć co robię źle. Oto pierwsze próbne rendery: Edytowane 2 Czerwiec 200915 l przez cdplastyk
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Witam, Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty.
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej.
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Autor Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej. W poście napisałem proszę o krytykę, bo chcę się czegoś nauczyć. Piszesz mi popraw. Co mam poprawić według Ciebie?
Napisano 2 Czerwiec 200915 l przede wszystkim jak to już kolega wyżej napisał to krzywiznę i trójkąty. Światła wyglądają okropnie. Całość wygląda jakoś dziwnie "organicznie" . To mają być ostre krawędzie. Oglądaj dużo referek.
Napisano 2 Czerwiec 200915 l Autor Rozumiem, że chodzi o to, że ma nie być trójkątów? Biorę się za światła.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Zawsze ciągni linię do końca. Nie pozostawiaj tak nie dociągniętych liniii.
Napisano 9 Czerwiec 200915 l Autor Czyli ogólnie lepiej więcej poligonów niż linia wychodząca z połowy krawędzi? Poprawię... Dzięki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto