cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 (edytowane) Witam! I ja postanowiłem pobawić się w tym dziale. Działając w 3d maxie od 3 tygodni postanowiłem rzucić się na głęboką wodę. Zacząłem modelować BMW X5. Siatka skomplikowana, ale chodzi mi o dokładność. Z czasem nauczę się oszczędności poligonów... Proszę o krytykę. Chcę wiedzieć co robię źle. Oto pierwsze próbne rendery: Edytowane 2 Czerwiec 2009 przez cdplastyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Eden-3d Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 witam,poka siatke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tweety Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 Witam, Twój wątek został źle nazwany. Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum dot. nazewnictwa wątków oraz naniesienie poprawek. W przypadku braku reakcji wątek zostanie usunięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2009 Ciąg dalszy prac: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2009 Gdzie się tak spieszysz? popraw tamto(bo naprawdę jest co poprawiać), a później jedziesz dalej. W poście napisałem proszę o krytykę, bo chcę się czegoś nauczyć. Piszesz mi popraw. Co mam poprawić według Ciebie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kłapouchy Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 chociażby krzywiznę i trójkąty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blomd Napisano 2 Czerwiec 2009 Share Napisano 2 Czerwiec 2009 przede wszystkim jak to już kolega wyżej napisał to krzywiznę i trójkąty. Światła wyglądają okropnie. Całość wygląda jakoś dziwnie "organicznie" . To mają być ostre krawędzie. Oglądaj dużo referek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdplastyk Napisano 2 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 2 Czerwiec 2009 Rozumiem, że chodzi o to, że ma nie być trójkątów? Biorę się za światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdplastyk Napisano 8 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 8 Czerwiec 2009 Poprawiłem trochę maskę i światła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
latos Napisano 9 Czerwiec 2009 Share Napisano 9 Czerwiec 2009 Zawsze ciągni linię do końca. Nie pozostawiaj tak nie dociągniętych liniii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cdplastyk Napisano 9 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 9 Czerwiec 2009 Czyli ogólnie lepiej więcej poligonów niż linia wychodząca z połowy krawędzi? Poprawię... Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się