Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam po raz kolejny :D mam budynek który jest zaimportowany z pewnej gry nałożyłem na niego tekstury ale są rozciągnięte i rozmazane:( wygląda to tak:

teksturyyy.jpg

a tak powinno wyglądac:

fabrykazdj1.png

fabrykazdj2.png

Po drugie spójrzcie na drzewa również mają jakieś dziwne białe prostokąty których nie powinno być:( próbowałem zmienić coś za pomocą Unwrap UVW ale nic się nie polepsza:( jakaś rada? pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

no właśnie tak nie bardzo bo tekstury są też oryginalne i wyciągnięte z tej gry nic nie było w nich zmieniane

Napisano

Customize->Preferences...->Viewports->Configure driver... i w "Download texture size" zaznaczyć "Match Bitmap Size as Closely as Possible".

Napisano

Oh faktycznie to render, dzięki za zwrócenie uwagi. Tak to tyczy się tylko okien widokowych. W grach często stosuje się kilka rozdzielczości tych samych tekstur ( podobnie jak modeli ) w celu zwiększenia wydajności - podejrzewam, że wyciągnąłeś tekstury dla dalszych planów.

Napisano

Dla dalszych planów? nie ja po porostu wyciągnąłem te tekstury żeby nałożyć je na ten budynek w 3ds maxie bo potrzebuje zrobić krótki filmik jak ten budynek się niszczy przez wybuch czy coś podobnego...w grze wszystko jest normalnie a tutaj nie i dodam, że nie z każdym budynkiem są takie problemy na większości tekstury wyglądają normalnie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności