Gr3G Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 Witam po raz kolejny :D mam budynek który jest zaimportowany z pewnej gry nałożyłem na niego tekstury ale są rozciągnięte i rozmazane:( wygląda to tak: a tak powinno wyglądac: Po drugie spójrzcie na drzewa również mają jakieś dziwne białe prostokąty których nie powinno być:( próbowałem zmienić coś za pomocą Unwrap UVW ale nic się nie polepsza:( jakaś rada? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vehr Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 może mała rozdzielczość tekstur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gr3G Napisano 3 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2009 no właśnie tak nie bardzo bo tekstury są też oryginalne i wyciągnięte z tej gry nic nie było w nich zmieniane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 Customize->Preferences...->Viewports->Configure driver... i w "Download texture size" zaznaczyć "Match Bitmap Size as Closely as Possible". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Miłosz3ds Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 La R: czy to nie jest tylko ustawienie do wyświetlania maksymalnej rozdzielczości tekstur w viewportach? Bo tutaj nawet na renderze jest rozmazane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 Oh faktycznie to render, dzięki za zwrócenie uwagi. Tak to tyczy się tylko okien widokowych. W grach często stosuje się kilka rozdzielczości tych samych tekstur ( podobnie jak modeli ) w celu zwiększenia wydajności - podejrzewam, że wyciągnąłeś tekstury dla dalszych planów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gr3G Napisano 3 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 3 Czerwiec 2009 Dla dalszych planów? nie ja po porostu wyciągnąłem te tekstury żeby nałożyć je na ten budynek w 3ds maxie bo potrzebuje zrobić krótki filmik jak ten budynek się niszczy przez wybuch czy coś podobnego...w grze wszystko jest normalnie a tutaj nie i dodam, że nie z każdym budynkiem są takie problemy na większości tekstury wyglądają normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mkeruj Napisano 3 Czerwiec 2009 Share Napisano 3 Czerwiec 2009 La R miał na myśli, że wyciągnąłeś akurat te tekstury, które w grze widać z daleka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się