Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam po raz kolejny :D mam budynek który jest zaimportowany z pewnej gry nałożyłem na niego tekstury ale są rozciągnięte i rozmazane:( wygląda to tak:

teksturyyy.jpg

a tak powinno wyglądac:

fabrykazdj1.png

fabrykazdj2.png

Po drugie spójrzcie na drzewa również mają jakieś dziwne białe prostokąty których nie powinno być:( próbowałem zmienić coś za pomocą Unwrap UVW ale nic się nie polepsza:( jakaś rada? pozdrawiam

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

no właśnie tak nie bardzo bo tekstury są też oryginalne i wyciągnięte z tej gry nic nie było w nich zmieniane

Napisano

Customize->Preferences...->Viewports->Configure driver... i w "Download texture size" zaznaczyć "Match Bitmap Size as Closely as Possible".

Napisano

La R: czy to nie jest tylko ustawienie do wyświetlania maksymalnej rozdzielczości tekstur w viewportach? Bo tutaj nawet na renderze jest rozmazane.

Napisano

Oh faktycznie to render, dzięki za zwrócenie uwagi. Tak to tyczy się tylko okien widokowych. W grach często stosuje się kilka rozdzielczości tych samych tekstur ( podobnie jak modeli ) w celu zwiększenia wydajności - podejrzewam, że wyciągnąłeś tekstury dla dalszych planów.

Napisano
  • Autor

Dla dalszych planów? nie ja po porostu wyciągnąłem te tekstury żeby nałożyć je na ten budynek w 3ds maxie bo potrzebuje zrobić krótki filmik jak ten budynek się niszczy przez wybuch czy coś podobnego...w grze wszystko jest normalnie a tutaj nie i dodam, że nie z każdym budynkiem są takie problemy na większości tekstury wyglądają normalnie

Napisano

La R miał na myśli, że wyciągnąłeś akurat te tekstury, które w grze widać z daleka.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności