Napisano 4 Czerwiec 200915 l Witam. Pierwszy raz zdecydowałem się coś tutaj pokazać więc proszę o łagodny wymiar kary :) Rzecz ma być o tym jak to pewnein prostak nie zwracając uwagi na napisy pozbawia listków ostatnią sztuke kwiatka, tylko po to by się przekonać czy jego luba odwzajemnia. Oczywiście opis jest wyolbrzymiony bo tak naprawde to sie chce trochę nauczyć :) Ruch kamery jest "z przystankami" - oczywiście sie zmieni jak całość będzie bliżej końca. Brakuje podłoża, tła, no i ruchów postaci, która powyrywa płateczek po płateczku :) Tekstury tez raczej do poprawki. W każdym razie wrzucam to co jest i z góry dziękuję za wszelkie uwagi i rady. http://www.muha.pl/kwiatek2.avi pozdrawiam, Mariusz. P.S. Oczywiście widać, że postać jest defaultowa z Houdiniego, i tak zostanie - bo nie mam ani checi ani umiejętności by modelować jakąś inną postać a potem ją rigować. Więc docelowo sama animacja będzie "moja"
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Wrzuć na jakieś vimeo czy coś takiego bo rzadko komu chce się zassysać :)
Napisano 5 Czerwiec 200915 l Popraw kamerę, ładniej bedzie sie czytać jezeli ruch będzie bez przystanków.
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Autor mały progress.... ..i jak widać problem jest z kolanami i prawą dłonią więc pewnie skończy się tak, że będe musiał się zagłębić w rig i gdzieś cudem znaleźć jak mam to kontrolować :) ...albo zrobić od nowa swoją postać i rig - a z tym się może zejść :) pozdrawiam, Mariusz
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Mysle, ze swoje boje powinienes wpierw rozpoczac od nauki modelowania/texturowania a dopiero potem zabierac sie za robienie filmu.
Napisano 8 Czerwiec 200915 l Autor Ale ja nie zamierzam robić filmu, ani nie zamierzam się "pchać" we wszystkie kierunki. Chce się nauczyć animowania - rigowanie tez mnie nie minie, ale z wiadomych względów "wszystkiego" się nie da nauczyć. I znów maleńki update: ...a problem kolan nadal nie rozwiązany...:) pozdrawiam, Mariusz. Edytowane 10 Czerwiec 200915 l przez mariusz_maciag
Napisano 11 Czerwiec 200915 l Powodzenia z kolanami ;) Nic innego nie da rady zrobić, jak pod ujęcie przerigować postać. Wszyskie systemy jakie widziałem, w których można było blokować stawy nie nadawały się do pracy.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto