Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam.

Moim dzisiejszym problemem jest ów wspomniany w tytule plugin - Ornatrix 1.5, oraz jego nie do końca zrozumiałe dla mnie działanie. Głównym problemem jest, uwaga... uzyskanie jakiegokolwiek innego koloru niż jadowicie czarny. Niby tak banalne, a jednak nie potrafię dojść do jakiegokolwiek sensownego rozwiązania.

 

Nie pomaga ani szperanie w opcjach "Hairfx Renderer", ani w żadnych "OX Modach"... Nie reaguje ani na standardowy Maxowy materiał, ani Vray mat, jednokolorowy ani z mapą diffuse ustawioną na Ox Hair... a puszczanie hair na czystą geometrię z kolorem to polygonowe samobójstwo. >_

 

Przeszukałem już google oraz forum, ale jedyne na co natrafiam to dziwne tutoriale z opisanymi WSZYSTKIMI innymi opcjami niż właśnie ustawianie koloru lub 404-ki. Wsparcie ze strony Ephere jest praktycznie żadne, a strona Jeffa Pattona który zajmował się opisywaniem tego produktu (już) nie istnieje... Wobe tego zwracam siedo Was z gorącą prosbą o pomoc. :)

 

PS. Słyszałem gdzieś o niejakim Ox Material czy też Hairfx Material... lecz nie znajduję go w moim edytorze, nawet jako niekompatybilny...

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,8k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

No i tak.. wiedziałem że tak będzie. :) Kocham to forum za to, że dopóki nie napiszę tu postu z pytaniem, to nie rozwiążę danego problemu. :P

 

Napiszę odpowiedź, gdyby ktoś kiedyś był tego ciekawy.

 

1. [standard Material + Diffuse Map = Ox Hair] dodać na obiekt Hair

2. Dodać światło typu Standard, przypisać Shadows któryś z Ox Hair Shadows

3. Włączyć cienie w Standard light'cie, Excludować wszystko inne poza włosami

4. Pod Environment and Effects -> Atmosphere dodać Hairfix Renderer i Hirfix Raytracer, w Raytracerze przypisać włosy ze sceny do renderu

5. Odpowiednio dobrać nasycenie światła.

6. Voila!

Napisano

troszke przekombinowales, wystarczy dodac w kanale diffuse,

shader do wlosow Ornatrixa, gdzie mozesz kontrolowac polyski, barwy etc,

np. zmieniac barwe wzdluz wlosa

Napisano
  • Autor
troszke przekombinowales, wystarczy dodac w kanale diffuse,

shader do wlosow Ornatrixa, gdzie mozesz kontrolowac polyski, barwy etc,

np. zmieniac barwe wzdluz wlosa

 

Tak, tak, o to mi dokładnie chodziło. :) Dodawałem właśnie przez pół godziny w slot diffuse mapę Ornatrixa, ale nie było widać absolutnie żadnych efektów.. aż okazało się, że to rozwiązanie nie działa dla Vray Material, tylko dla zwykłego Standard.. :) Ale dzięki.

Napisano

ornatrixowe futerko najładniej wygląda wyrenderowane w scanline.

(osobny pass dla samego futra) Hairtrix renderer ładnie to robi, futerko wychodzi bardzo mięciutkie a jezeli chcesz je wyostrzyc to mozesz jeszcze dodac pass z AO

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.