Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

znajoma ma nastepujacy problem:

posiada laptop Sony VGN-SR390. standard bezprzewodowej karty sieciowej to 802.11a 5ghz

router Zoom X6 ADSL model 5590E

 

problem jest taki, ze net ciagle sie jej rozlacza..po wlaczeniu kompa ladnie sie laczy i po 5 minutach jest juz rozlaczone..po restarcie lub ponownym odlaczeniu czasem jest ok a czasem nie (mowiac ok mam na mysli ze znow pare minut dziala...)

inne laptopy i komp w domu dzialaja ok

 

w czym moze byc problem?? niestety tylko te informacje mam do dyspozycji..

czy protokoly szyfrowania lub przydzielania kluczy moga miec tu jakies znaczenie? ma ktos moze jakas rade na ten problem? :D

mysle ze gdyby karta byla uszkodzona lub cos to by sie nie laczylo wogole lub gdyby byl problem z protokolami..

aa laptop byl kupiony 2 tygodnie temu, OS Vista

 

dzieki z gory za pomoc!

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,7k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Hm, z mojej strony powiem tylko ze tez mam Viste na laptoku, i chociaż łącze solidne...równiez mam podobny problem (no moze co 20 min.) ale zanotowałem również spadek wydajności więc moze być to po prostu jakiś chamski (tiaa, jakby chamskich nie było ;) wirus? sory, ale sam bym sie dowiedział ke pasa ;) Pozdro

 

ps: ach, te inne laptopy i kompy na tym samym łączu są tak?

Napisano
  • Autor

nom, inny sprzet na tym samym laczu :/. ehh nie mam pojecia co to moze byc ://

 

PS. wyczytalem cos przed chwila ze ten model routera obsluguje standardy 802.11 b/g a lapek ma 802.11 a. Moze to byc ta przyczyna?

Napisano

Może to być także problem ze sterownikiem do karty sieciowej. Swego czasu też walczyłem z wi-fi, bo niby sieć była widoczna i wykrywana, nie dało się w ogóle przydzielić dynamicznie adresu IP.

Napisano

To ja może spróbuję pomóc. W komputerach siedzę od dziecka dzięki tacie informatykowi. :) Ale wracając do tematu :

- zainstalować najnowsze sterowniki do karty sieciowej

- spr. czy zapora systemu nie blokuje dostępu do internetu

- spr. w routerze, czy któryś z innych komputerów nie ma tego samego klucza co ten laptop twojej znajomej.

- może to być, również powód tego, że pewne laptopy mają to samo IP - np. : 1 laptop - 192.168.9 i drugi ma takie same.

- I na koniec, również spr. porty. - Czasem pomaga.

To tyle ode mnie, jak coś sobie przypomnę to dopiszę.

Napisano

a teraz takie ktore naprawde pomoga, bo sterowniki i inne cuda na kiju pewnie nie pomogly:

 

- w zaawansoanych opcjach urzadzenia obnizyc poziom oszczedzana energii,

ew. ta opcja widoczna jest jako "zawsze wlaczone"

- jesli to nie pomoglo, podniesc sile sygnalu, wiekszosc sterownikow

(zaawansowane opcje urzadzenia w managerze urzadzen)

pozwala sterowac sila sygnalu, sa albo suwaki do regulacji natezenia slabysilny,

albo tryby pracy: w pomieszczeniu, na powietrzu (silniejszy sygnal)

- inny powodem rozlaczania moze byc ustawienie niewlasciwej sieci jako domyslnej,

(windows laczy z nia zawsze gdy pojawi sie w zasiegu)... ale to pewnie nie ma miejsca

w twoim wypadku

Napisano
  • Autor

hej w sumie juz problem rozwiazany..znalazlem na stronie producenta upgrade to drivera sieciowki ktory jest wypuszczony do poprawienia tego bledu :D

dzieki serdeczne za pomoc!

pozdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.