Destroyer Napisano 14 Czerwiec 2009 Share Napisano 14 Czerwiec 2009 Houdini a jak! :P Czy ach czy da się w hudym względnie łatwo szybko i przjemnie zrobić ów efekt tzn extrudowanie po krzywych okręgu ale w stylu takiego wylewania tj leci linia z pewną prędkością a od niej lecą kolejne które rozpoczynają koeljnie itd itd da się? wiem że się da ale czy musze być naukowcem czy mogę pozostać sobą? :D takie coś bym potrzebował, a jakby się dało to i lepsze :) klik czy zlituje się ktoś nad mą umęczoną duszą i poda mi pomocną dłoń? :D gotowa scenat też should do the trick :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Johny Napisano 15 Czerwiec 2009 Share Napisano 15 Czerwiec 2009 Mysle ze sposobow jest kilka, zalezy jaki ksztalt cie interesuje. Na szybko zrobilem cos podobnego L-systemem. Nie jest to skomplikowane, jesli chodzi o efekt jaki chcesz uzyskac, trzeba tylko przeczytac helpa i wszystko powinno byc bardziej klarowne. nizej filmik, screen i plik hip filmik: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 15 Czerwiec 2009 Share Napisano 15 Czerwiec 2009 pytanie, jak bardzo zalezy Ci na kontroli krzywych - na przyklad ich kolejnosci. najprostsza opcja to CarveSop, jednym nodem zalatwiasz temat, ale bez wielkiej kontroli. mozna l-systemem, ale modelowanie moze byc trudne ;). pelna kontrole mialbys konwertujac geo do krzywych, zageszczajac punkty (resample), sortujac je do swoich potrzeb i kasujac jeden po drugim za pomoca $PT. kto wie, moze Johny da znowu rade i Ci pokaze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mamoulian Napisano 16 Czerwiec 2009 Share Napisano 16 Czerwiec 2009 W l-systemie wystraczy skorzystać z point attribute $LAGE badź $ARC do kontroli grubości extrudowania. Nie wiem czy z tego skorzystał Johnny czy wpisywał coś o kolorze w RULES. ale no wiecie co panowie :P jakieś lsystemy, $PT, sortowanie wystarczy przecież skorzystać z mapowania UV: UVTesture - metoda Row & Columns, a później kontrola grubości $MAPU 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 16 Czerwiec 2009 Share Napisano 16 Czerwiec 2009 (edytowane) ale no wiecie co panowie :P jakieś lsystemy, $PT, sortowanie Sortowanie bylo propozycja, jak miec kontrole nad kolejnoscia pojawiania sie punktow. Ale slusznie, UV tez moze sie przydac do tego, moze nawet wygodniej zrobic to UVEditem na przyklad ;). Jesli kogos nie interesuje w jakiej kolejnosci sie linie pojawiaja zwykly CarveSOP daje rade. Edytowane 25 Czerwiec 2009 przez SYmek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SYmek Napisano 24 Czerwiec 2009 Share Napisano 24 Czerwiec 2009 (edytowane) Destroyer dzielnie walczy z melem a ja zalaczam dla porzadku swoja wersje. Pewnie wymaga dopracowania, ale zajelo to 5 minut.Zawsze cos, gdyby ktos, kiedys potrzebowal. Generalnie kombinacje CarevSOP, SortSOP i UVTextureSOP, pozwala na kontrole kolejnosci pojawianie sie shapow. No i dobrze sie skaluje ;) pozdr., skk. http://www.vimeo.com/5307237 Edytowane 25 Czerwiec 2009 przez SYmek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Destroyer Napisano 24 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 24 Czerwiec 2009 ano walczy w tej nierównej walce :P sorry, że nie odpisywalem ale mam ostatnio strzasznie mało czasu i to trafiło na moją listę "to do" która ma już dwie strony :) jednak okazuje się, że intro do houdini to jeszcze za mało dla mnie i wróciłem do majki, ale jak już bedę miał troszke spokojniej to zobaczę dokładniej co tam "ponawymyślaiście" :) ale wygląda bardzo fajnie, szczególnie SYmek pojaechałeś efektami ;) i w 5min hmm imponujące :P dzięki wielkie wszystkim za odzew, łapcie duże plusy +;) btw SYmek byłeś może na Kinematografie w Kraku? bo ktoś tam ostro o Houdiniego wypytywał i pierwsze co nam przyszło na myśł to SYmek! ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi