Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

mam nadzieje ze to odpowiedni dzial na ten temat.

chodzi o to ze mam scene w wersjii 2009 maxa i potrzebuje ja otworzyc w max 2008. jedynym rozwiazaniem jest eksport do obj lub 3ds (chyba ze sa jeszcze inne rozwiazania). moje pytanie brzmi: czy przy eksporcie do obj w pliku sa zapisane oprocz objektow i tekstur, rowniez swiatla i kamery? mioze znacie inne moteody na rozwiazanie mojego problemu?

 

z gory dziekuje za wszystkie odpowiedzi

 

pozdros

kuba

  • Odpowiedzi 9
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

no wlasnie cienko z zapisem swiatel i kamer do OBJ, raczej nic ci po tym

 

poprobuj FBX

Napisano (edytowane)

zapomnialem dodac ze uzywam vray i w przypadku eksportu do fbx swiatla nie sa umieszczane w pliku:( macie jakies rady aby ominac ta przeszkode?

 

swiatla vrayowe sa jako dummy:(

 

acha i jeszcze jedno.stala sie straszna rzecz z materialami - zostaly usuniete z material editora, czyli nie bede mogl ich modyfikowac

 

 

 

 

 

/// edytuj posty

Edytowane przez tweety
Napisano
zapomnialem dodac ze uzywam vray i w przypadku eksportu do fbx swiatla nie sa umieszczane w pliku:( macie jakies rady aby ominac ta przeszkode?

 

swiatla vrayowe sa jako dummy:(

 

acha i jeszcze jedno.stala sie straszna rzecz z materialami - zostaly usuniete z material editora, czyli nie bede mogl ich modyfikowac

 

 

mozesz je caly czas edytowac

pamietaj ze material editor to jak paleta malarska na ktora wykladasz farby

 

w ME wcisnij New material, jak wywali ci okienko, po lewej zaznacz na liscie

FROM SCENE i wybierz sobie wlasciwy material ktory jest przypisany do jakiegos obiektu, wtedy w danym slocie ebdzie widac ten material

Napisano

A czy przypadkiem swiatel nie da sie eksportowac za pomoca autodesk collada? (dae~bodajze). Wiem ze w 2010 jest ten format obslugiwany ale nie jestem pewien odnosnie 2009 i 2008 :o

Napisano

generalnie szanse na to ze sobie klikniesz i wyeksportujesz i zaimportujesz i wszystko bedzie idealnie tak samo.... sa ZEROWE

 

ten skrypt proponowany przez kolege cos moze zdzialac, ale nie przeniesie ci materialow vraya dokladnie, same nazwy i przypisania, a materialy bedziesz musial dziubac przez material library

 

w starych wersjach nie ma collady :( wiec odpada, chyba ze gdzies mozna sciagnac za free importer

Napisano

nie uzywałem -po prostu poszukałem - wsrod opinii uzytkownikow tego portalu ze skryptami jest tekst że działa dobrze pod maxem 2009 -co do materoiałow vrayowych to tez nie wiem- musisz to po prostu przetestowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności