johny3d Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 Witam Nałożyłem sobie zdjęcie w Material Editor i teraz chcę otexturowac sobie jednego boxa,ale gdzy chce nałozyć texturę na boxa to nie moge bo funkcja Assing Material jest wyłączona: Jak ja włączyć? Z góry dziękuje za pomoc.
mrkrzysiek Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 mapy nie nadasz na obiekt, w materiale musisz w kanale diffuse dać ta bitmape i ten materiał na obiekt dopiero
Vorek Napisano 25 Czerwiec 2009 Napisano 25 Czerwiec 2009 nie możesz nałożyć tekstury bezpośrednio na obiekt, musisz ją przypisać do kanału diffue jakiegoś materiału i ten materiał dopiero możesz nakładać na obiekty. czytajcie FAQ ludziska, czytajcie helpy, to nie boli... 1
johny3d Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Napisano 26 Czerwiec 2009 Dzięki za pomoc.Teraz to mam kolejny problem, mianowicie chciałbym aby textura była 1na całym boxie, a ona jest podzielona na kilkadziesiąt, zmieniałem rozmiar textury i nic dalej to samo. Chciałbym, żeby to DB 12000 było tylko jedno.
mrkrzysiek Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 uvmap z Modifier List, nazywa się to mapowanie warto poszukać na forum informacji i w Helpie maxa
tweety Napisano 26 Czerwiec 2009 Napisano 26 Czerwiec 2009 johny3d: czy ty czytasz czasami co ci ludzie piszą? czytaj helpa programu, tam masz zawarte wszystkie odpowiedzi na takie pytania.
johny3d Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Napisano 26 Czerwiec 2009 mrkrzysiek dzięki, tweety postaram się juz nie zadawać takich pytań
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się