Skocz do zawartości

Animacja bipeda - jak to zamienić (na potrzeby eksportu)?


beatles

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam animację postaci opartą o bipeda.

Chcą ją wyeksportować do .x, używam do tego rozszerzenia Panda DirectX.

Jest jeden mankament - pomimo możliwości eksportu całej masy różnych rzeczy, eksporter nie wspiera animacji opartej na bipedach.

 

Wiecie może jak obejść problem?

Może eksport do jakiegoś formatu, w którym utracę info, iż to biped (zostanie zamieniony na standardową animację szkieletową), a potem import i do .x?

Albo jakiś modyfikator, względnie szatańska sztuczka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 3
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Tak się składa, że ten exporter działa i perfekcyjnie obsługuje animki.

Biped jest zamieniany na animację szkieletową i tyle.

Owszem dotarcie, które ustawienia gwarantują poprawny export nieco zajęło.

U mnie też był problem ale jak się okazało podpinałem animke chodzenia pod postać która akurat była w stanie 'STOP', no i się nie ruszała ;)

Tak więc to nie wina exportu.

Jeżeli uzywasz starszego maxa do 9 32bit włącznie to jako alternatywe możesz użyć format b3d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za link, ale albo czegoś nie rozumiem, albo nie rozwiązuje mojego problemu - chcę całą animację mieć tylko w pliku .x, bez dodatkowych plików (o co chodzi z tymi .bip?).

 

Adamek - że obsługuje animacje wiem, ale bipedów nie widzę.

Na stronie producenta (http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_mainfeatures.aspx) pisze przy Main Features:

Skinning using Character Studio Physique and Max Bones/Skinning (Not Biped)
No ale jeśli jakoś to zrobiłeś (może jednak się da - u mnie przy takim eksporcie eksportuje się sam szkielet w marszu, a przyczepiona do niego postać stoi w miejscu), to napisz, albo daj screeny ustawień eksportera jeśli możesz. Edytowane przez beatles
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności