beatles Napisano 25 Czerwiec 2009 Share Napisano 25 Czerwiec 2009 Witam! Mam animację postaci opartą o bipeda. Chcą ją wyeksportować do .x, używam do tego rozszerzenia Panda DirectX. Jest jeden mankament - pomimo możliwości eksportu całej masy różnych rzeczy, eksporter nie wspiera animacji opartej na bipedach. Wiecie może jak obejść problem? Może eksport do jakiegoś formatu, w którym utracę info, iż to biped (zostanie zamieniony na standardową animację szkieletową), a potem import i do .x? Albo jakiś modyfikator, względnie szatańska sztuczka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
eco Napisano 26 Czerwiec 2009 Share Napisano 26 Czerwiec 2009 może to pomoże: http://forums.xna.com/forums/t/4445.aspx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Adamek Napisano 26 Czerwiec 2009 Share Napisano 26 Czerwiec 2009 Tak się składa, że ten exporter działa i perfekcyjnie obsługuje animki. Biped jest zamieniany na animację szkieletową i tyle. Owszem dotarcie, które ustawienia gwarantują poprawny export nieco zajęło. U mnie też był problem ale jak się okazało podpinałem animke chodzenia pod postać która akurat była w stanie 'STOP', no i się nie ruszała ;) Tak więc to nie wina exportu. Jeżeli uzywasz starszego maxa do 9 32bit włącznie to jako alternatywe możesz użyć format b3d. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beatles Napisano 26 Czerwiec 2009 Autor Share Napisano 26 Czerwiec 2009 (edytowane) Dzięki za link, ale albo czegoś nie rozumiem, albo nie rozwiązuje mojego problemu - chcę całą animację mieć tylko w pliku .x, bez dodatkowych plików (o co chodzi z tymi .bip?). Adamek - że obsługuje animacje wiem, ale bipedów nie widzę. Na stronie producenta (http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_mainfeatures.aspx) pisze przy Main Features: Skinning using Character Studio Physique and Max Bones/Skinning (Not Biped) No ale jeśli jakoś to zrobiłeś (może jednak się da - u mnie przy takim eksporcie eksportuje się sam szkielet w marszu, a przyczepiona do niego postać stoi w miejscu), to napisz, albo daj screeny ustawień eksportera jeśli możesz. Edytowane 26 Czerwiec 2009 przez beatles Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się