Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam!

Mam animację postaci opartą o bipeda.

Chcą ją wyeksportować do .x, używam do tego rozszerzenia Panda DirectX.

Jest jeden mankament - pomimo możliwości eksportu całej masy różnych rzeczy, eksporter nie wspiera animacji opartej na bipedach.

 

Wiecie może jak obejść problem?

Może eksport do jakiegoś formatu, w którym utracę info, iż to biped (zostanie zamieniony na standardową animację szkieletową), a potem import i do .x?

Albo jakiś modyfikator, względnie szatańska sztuczka?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 943
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Tak się składa, że ten exporter działa i perfekcyjnie obsługuje animki.

Biped jest zamieniany na animację szkieletową i tyle.

Owszem dotarcie, które ustawienia gwarantują poprawny export nieco zajęło.

U mnie też był problem ale jak się okazało podpinałem animke chodzenia pod postać która akurat była w stanie 'STOP', no i się nie ruszała ;)

Tak więc to nie wina exportu.

Jeżeli uzywasz starszego maxa do 9 32bit włącznie to jako alternatywe możesz użyć format b3d.

Napisano
  • Autor

Dzięki za link, ale albo czegoś nie rozumiem, albo nie rozwiązuje mojego problemu - chcę całą animację mieć tylko w pliku .x, bez dodatkowych plików (o co chodzi z tymi .bip?).

 

Adamek - że obsługuje animacje wiem, ale bipedów nie widzę.

Na stronie producenta (http://www.andytather.co.uk/Panda/directxmax_mainfeatures.aspx) pisze przy Main Features:

Skinning using Character Studio Physique and Max Bones/Skinning (Not Biped)
No ale jeśli jakoś to zrobiłeś (może jednak się da - u mnie przy takim eksporcie eksportuje się sam szkielet w marszu, a przyczepiona do niego postać stoi w miejscu), to napisz, albo daj screeny ustawień eksportera jeśli możesz.

Edytowane przez beatles

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.