Rafael320 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Witam wykonując render obiektu wychodzi mi coś takiego Siatka wygląda tak: A tekstury wyglądają tak: Moje pytanie jest na stępujące jak zrobić to by wyglądało normalnie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 najpierw to dobrze trzeba zmapować a następnie ustawić vraydisplecment potem dodać światło i podłoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafael320 Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 z mapować używając uvw mapping? czy jeszcze inaczej? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrkrzysiek Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 tutaj raczej potrzebny jest Unwrap Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafael320 Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 a czy mógłbyś mi wytłumaczyć jak to zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
syriusz 27 Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Wystarczy wpisać w google:) unwarp map http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/texture_stealth/ http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/unwrap_uvw_mapping/ szukaj w tutorialach na forum, jest tego sporo:) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now