Rafael320 Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 Witam wykonując render obiektu wychodzi mi coś takiego Siatka wygląda tak: A tekstury wyglądają tak: Moje pytanie jest na stępujące jak zrobić to by wyglądało normalnie?
mrkrzysiek Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 najpierw to dobrze trzeba zmapować a następnie ustawić vraydisplecment potem dodać światło i podłoże
Rafael320 Posted July 5, 2009 Author Posted July 5, 2009 z mapować używając uvw mapping? czy jeszcze inaczej?
syriusz 27 Posted July 5, 2009 Posted July 5, 2009 Wystarczy wpisać w google:) unwarp map http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/texture_stealth/ http://www.republicofcode.com/tutorials/3ds/unwrap_uvw_mapping/ szukaj w tutorialach na forum, jest tego sporo:) 1
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now