Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 15
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Gdy wszystko wyextrudowałem i wziąłem opcje Meshsmooth wyszło mi takie coś 42c3cd1069dca4a8med.jpg

Napisano
  • Autor

Wydaje mi się że wiem co źle zrobiłem zrobiłem jeszcze raz jak będzie tak samo to prześle siatkę .

Napisano
  • Autor

Zrobiłem jeszcze raz tym razem samą nogę i nadal to samo ;/ b19ccdefa2c30bcfmed.jpg tu siatka

Napisano

Pewnie są błędy w siatce.

Nałóż modyfikator STL check i kliknij ptaszka przy check, i po kolei wybieraj u góry różne typy błędów. Powinno zaznaczyć na czerwono gdzie masz błąd w siatce.

Potem powiedz lub pokaż jakie błędy znalazło, albo wymodeluj te obszary od nowa.

Ewentualnie Weld modifier pomoże, jeśli tam np. są rozłączone ścianki.

 

Tutorial który wybrałeś dotyczy wersji Max 1.2, teraz jest już chyba wersja 10, czyli jakieś 10 lat w przód, mogło się coś zmienić. Może poszukaj tutoriala do jakiejś aktualniejszej wersji.

Napisano
  • Autor

Nie widziałem żadnych tutków dla nowszych wersji o modelowaniu człowieka. Spróbuje zrobić to co napisałeś.

Napisano

nie masz tam otwartych chamferow?

wrzuć plik max albo export w .3ds na jakis upload najlepiej

Napisano

Polecam opanować ogólnie modeling na innych tutkach niekoniecznie człowieka. A potem ten wątek.

Napisano
  • Autor

Wiem już o co chodzi robię teraz drzewko BonZai i wiem jak już to łączyć. Dzieki za pomoc.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności