Napisano 12 Lipiec 200915 l Bardzo proszę o info : jak sprawnie przerzucać modele ze sketchupa do cinemy. Chodzi oto żeby później w CD4 sprawne uzupełnić detal, tekstury...i wyrenderować.
Napisano 12 Lipiec 200915 l trzeba sobie kupic sketchup pro, tam jest opcja exportu do roznych formatow, w tym obj z tego co pamietam
Napisano 1 Sierpień 200915 l krootko moowiac zapomnij i to nie chodzi o c4d ale ogoolnie siatka z skecha jest tak ciasna, ze w logiczny sposoob lepiej zrobic model od nowa w danym programie niz optymalizowac obj z skech;a.. chyba ze exportujesz prosty box hehe:P.. chyba ze powstau jakis "cudowny" exporter...bo w sumie to jakis rok temu prubowalem takich manewrów, i plan spalił na panewce.. chyba ze chcesz tylko renderowac ..albo ostatecznie texturowac model z skup ale to tez jazda...
Napisano 10 Sierpień 200915 l da się importowac ze skeczapa do cinemy. po 1 musisz miec skeczapa pro- tam jest mozliwosc importu do pliku 3ds. po 2 jesli poprostu przeniesiesz model to cinema potraktuje go jako całą bryłę.zeby tego uniknac musisz pogrupowac powierzchnie w skeczapie. np to co chcesz zeby bylo ze szkla razem, to co drewniane razem itd.potem save as 3ds i otpwoerasz w cinemie a w oknie dialogowym masz te grupy w postaci poligonów.
Napisano 11 Grudzień 200915 l mikeeho: Całkowicie się zgadzam, ale trochę racji ma też sicksicksick. Sam tak exportowałem Sketchupem pro, to wiem. Można się w to bawić, grupować, ale jest trochę poprawiania po skechupie mimo wszystko. Jest wiele nie potrzebnych linii, których nie pokazywał Scetchup. Generalnie siatka jest skopana czasami. A jak przyjdzie ją poprawiać, to narzędzia takie jak np. "nóż" wariują na takich bryłach. Albo chciało by się nurbsem wygładzić? nie da rady. W każdym razie nie zawsze. To tak z grubsza, bo to nie wszystko. Jak się ktoś uprze, można czemu nie, ale mnie np. się nie chciało. Jeśli coś prostego, to wolałem od nowa zrobić w c4d.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto