Skocz do zawartości

mikeeho

Members
  • Liczba zawartości

    134
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    białystok fasty

mikeeho's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

27

Reputacja

  1. dzieki i fajnie ,że się podoba.trzeba było kilku zmian i ciesze się że nie poszło to na marne.pozdro!
  2. wrzucam poprawioną wersję nurka.zmianie uległ kadr, mam nadzieje ,że na lepsze.dodałem także kilka propsów i troszeczkę zmieniłem kolorystykę.mam nadzieję , że na plus. pozdrawiam!
  3. hej Basiu, przede wszystkim dzieki ,że zajrzałaś w mój wątek i dziękuje za konstruktywny komentarz. bardzo mi się podoba twój pomysł z geodą jak i zagospodarowanie nią kadru. w tej chwili trwają juz prace nad postprodukcją poprawionej wersji , która mam nadzieję zaprezentować. wziąłem sobie kilka powyższych rad do serca i troche pozmieniałem - mam nadzieje ,że na lepiej. także pomysł z geodą z bólem serca ale muszę puścić bokiem...chociaż kto wie może przeniosę wątek do WIP i tam będą różne warianty.:) bardzo dziekuje za czas i uwagi - tego właśnie spodziewałem się po forum. pozdrawiam i mam nadzieje ,że zajrzysz do nowego nurka:)
  4. mam nadzieje że da się pogodzić Twój monopol z moim obrazkiem:) dzięki za opinie. makijaż tego nurka to taka fanaberia na temat wilków morskich; makijaż, tatuaż , cygaro -taki stary wilk morski, nadszarpniety i przezyty.dzięki za pochwały nt koloru i kontrastu fajnie ze się spodobało. z tymi nogami to nie wiem co napisac bo w sumie takie ujęcie- ot chłopina zagląda w dziure i nog nie widac:) ale pewnie można było to inaczej zaaranżować. dzieki wielkie z komentarz!
  5. Witam, wrzucam swoją ostatnią pracę ,którą lepiej czy gorzej udało mi się ukończyć. oczywiście ,że nie jestem w pełni zadowolony z efektu bo można lepiej ale już dość długo praca ta była przeze mnie męczona i postanowiłem w końcu ją skończyć. jako, że specjalizuje się głownie w widzkach architektonicznych to dość niepewnie czułem się z czymś zupełnie innym. na plus można zaliczyć ,że bardzo ciekawią mnie marynistyczne tematy także męczarni nie było za wielkiej:)no i te odkrywanie nieznanych lądów w 3d:) aha widziałem prackę Ani - wiem, że trudno będzie uniknąć porównań także rzucam się po prostu na "pastwę" forum.mam nadzieję ,że nie pokrzyżowałem w żaden sposób Twoich Aniu planów. pozdrawiam serdecznie ! [ATTACH=CONFIG]97841[/ATTACH] no i link do dużej roździałki. http://s1117.photobucket.com/user/mikeeho/media/nurek_pp_final_zps23dc791d.jpg.html
  6. fajne.lubie taką tematykę. ciezko jest zrobić dobre wrażenie "bycia pod wodą" w 3d. ale wyszło całkiem całkiem. kadr fajny. stwory super. jedynie pani coś mi nie bardzo...twarz jakaś taka dziwna. ogólnie super!:)
  7. troszke mnie nie rozumiesz. tak efekt ma byc taki jak na zdjeciu ktore podeslalem.w projectorze moge sobie zmieniac na uvw ale co z tego skoro cinema nie wie czy to jest mapowanie 1 czy 2???chodzi o to ze nie wiem jak wybrac konkretne mapowanie. - - - Połączono posty - - - to nie chodzi konkretnie moze o gradient ale np o konkretną maskę namalowaną np w marii.bez psucia mapowania.
  8. 1 unwrap był na 1 kanale, 2 unwrap był np flattern na 2 kanale.no i tu jest problem bo sodtaje 2 uvw tagi ale nie wiadomo co z nimi zrobic.wrzuce refke http://photo.bikestats.eu/zdjecie,pelne,137695,jesienne-drzewo.html. chodzi o taki dokładnie efekt. tak to fbx. on trzyma mapowanie ale co z tego jak w cinemie nie wiadomo gdzie ustawic konkretne mapowanie dla danej textury/maski.
  9. to było zmapowane unwrapem
  10. hej dzieki za szybką odpowiedz.boreq to rozwiazanie jest mi znane i nie do konca rozwiązuje moj problem.zimny używając projectora używam mapowania wewnętrznie w c4d a ja mam obiekt zmapowany z maksa. tu jest pies pogrzebany; mój obiekt jest juz zmapowany w 3ds max i ja te mapowanie potrzebuje przeniesc w c4d. bo załóżmy ze mam mapkę namalowaną w marii...i tutaj projector mi nie pomoze bo de facto zmieniam to mapowanie na jakies zwykłe z c4d.
  11. witam , piszę z prośbą o odpowiedz na 1 nurtujące od dawna pytanie: czy w cinemie 4d da się mapować podobnie jak w 3ds maxie na 2 kanale? otóż: mam obiekt składający się z wielu elementów. materiał który nakladam na obiekt ma 2 textury zblendowane ze sobą za pomocą gradientu. textury są zmapowane na 1 kanale a gradnient na 2 i w zależności od tego jak ustawuie sobie mapkę na 2 kanale taki otrzeymuje efekt. w maksie jest to bardzo proste i przyjemne natomiast nad cinemą głowiłem sie wiele czasu i nic nie wymysliłem.jak rozwiazac taki problem.dzięki z odp.
  12. no no no ! bardzo fajnie! robot -miód i orzeszki, fajnie ze lecisz z texturkami ( bo to textury widze ?) faza dynamika. osobiscie to chcialbym zeby ten robot robil wieksza miazgę a pan z 1 planu strzelał w niego bezradnie. 5+
  13. hi there! i like the mood - good work. the floor has too much bump, as KaeMs said about the books- repetitive , the background is low res I suppose, and i don't like the couch material- what is it?some fabric? or leather?
  14. mikeeho

    pytanie o tekstury

    myślę ,o ile to nie jest oczywiste, że powinieneś zorientować się u producentów ww rzeczy; w przypadku ceramiki często i gęsto textury są wrzucone na stronki firm. jeśli nie to rada Lucasa jest jak najbardziej słuszna.
  15. kubuś z przyjaciółmi -*********:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności